طرح ریلی زاهدان - بیرجند - مشهد جزو پنج طرح زیرساختی اولویت دار وزارت راه و شهرسازی

طرح ریلی زاهدان_بیرجند_ مشهد که از محل تهاتر نفتی تامین منابع مالی آن انجام می شود جزو پنج طرح زیرساختی اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۶۴

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تأمین منابع مالی این پروژه از محل تهاتر نفتی انجام می‌شود که با فروش محموله‌های نفتی این اقدام انجام شده و باید پیمانکاران حوزه سرزمینی استان با سرعت بیشتر و توان عملیات بالایی تلاش خود را بکارگیرند تا جذب حداکثری منابع را داشته باشند.

مودی افزود: اعتبار زیرسازی پروژه راه آهن شرق کشور ۱۸ هزار میلیارد تومان است که از این میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان آن برای زیرسازی در حوزه جغرافیای خراسان جنوبی است و تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان به استان برای اجرای پروژه راه آهن تخصیص یافته است.

وی گفت:طول مسیر ریلی زاهدان - بیرجند - مشهد ۹۱۰ کیلومتر است که از این مقدار ۴۳۲ کیلومتر آن در ۱۳ قطعه در جغرافیای استان خراسان جنوبی قرار دارد و در تمام قطعات آن پیمانکاران فعال شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: امیدواریم بتوانیم براساس برنامه زمان بندی شده در طول دو سال آینده عملیات زیرسازی قطعه راه آهن شرق کشور در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی را به اتمام برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها