مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت در شركت نفت و گاز كارون برگزار شد

مراسم بزرگداشت و یادبود رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت، توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون درناحيه صنعتی کارون برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۵۵

جام جم آنلاین - خوزستان، مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت  روز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ با حضور جمع کثیری از کارکنان، روحانیون، بسیجیان و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و مدیریت‌های ستادی مستقر در ناحیه صنعتی کارون همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

 

در بخشی از این آیین معنوی حجت الاسلام محمدرضا توانانیا با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم،به بیان فراز و نشیب‌های عمر ۴۵ ساله انقلاب پرداخت و اظهار کرد: تکیه امام راحل (ره) در پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران و مقابله با دولت ستمشاهی پهلوی، الطاف الهی و حمایت ملت بود، ازهیچ تهدید و خطری هراس نداشت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از بدو تاسیس تاکنون موانع متعدد و دوران‌های سختی را پشت سر گذاشته و افراد موثر و یاران بسیاری همچون شهیدان بهشتی،رجایی،باهنر،مطهری ، سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی را از دست داده، ولی مانع حرکت روبه جلوی نظام اسلامی نگردیده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ خللی در اداره کشور بوجود نیامده است.

 

حجت الاسلام توانانیا از شهید آیت الله رئیسی به عنوان نماد خدمت به مردم یاد کرد و گفت: مردم داری،ساده زیستی،جهادی بودن، خستگی ناپذیری و پیگیری امور از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور شهید است و در دولت سه ساله آیت الله رئیسی اقدامات مهم و ارزنده ای در حوزه های مختلف صورت گرفت و الگوی جدیدی از خدمت به مردم در این دوره تبیین شد که قابل تقدیر است.

 

وی با قدردانی از شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در برگزاری این مراسم باشکوه،به دستاوردهای این شرکت در عرضه تولید نفت و گاز،اجرای پروژه‌ها و عمل به مسئولیت اجتماعی خود در کمک به عمران و آبادانی جوامع همجوار اشاره نمود و اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم را بی سابقه و جهادی برشمرد.

 

در ادامه این آیین معنوی حاضرین با نوای گرم مداح اهل بیت کربلایی آرش کریمی در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهانشان اشک ریختند و با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت نمودند.

 

این مراسم با همکاری و هماهنگی روابط عمومی،پایگاه مقاومت بسیج، ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها