رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور پای صندوق های رای دعوت کرد؛

۸تیر همه باهم برای ایرانی قوی

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی بوشهر خبرداد؛

رفع تصرف از اراضی ملی کوی تنگکات در شهر بوشهر

"سرهنگ رضا جعفری" از کشف دو فقره زمین خواری و رفع تصرف 12 هزار و 930 متر مربع از اراضی ملی واقع در کوی تنگکات دوم و سوم در شهر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۹۶

به گزارش جام جم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر 
-رضا جعفری فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی گفت: در ادامه طرح مقابله با زمین خواری و تصرف اراضی ملی و دولتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تصرف غیر قانونی، مقادیر زیادی از اراضی ملی توسط یک فرد فرصت طلب و قانون گریز در این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده شد.
جعفری افزود: پس از بررسی های دقیق و میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد که افرادی به صورت غیر قانونی با دیوار کشی در اراضی ملی، اقدام به تصرف 12 هزار و 930 مترمربع از اراضی دولتی در شهر بوشهر واقع در کوی تنگک های دوم و سوم کرده است.
وی بیان کرد: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی و هماهنگی قضائی و با حضور نیروهای یگان حفاظت راه وشهرسازی اراضی مذکور رفع تصرف شدند.
جعفری ارزش زمین‌های رفع تصرف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان اقتصادی 165 میلیارد ریال عنوان کرده و خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اظهار کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست سودجویان همواره با جدیت و اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و دولتی برخورد می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها