پیشرفت 90 درصدی پروژه خط اول انتقال آب در مقابل خوردگی

یزد- مدیر تامین و انتقال شرکت آب منطقه ای یزد از پیشرفت 90 درصدی اجرای عملیات بررسی و عیب یابی ایستگاه های حفاظت از خوردگی لوله های خط اول انتقال آب به استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۲۹۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، گلستانی مقدم اظهار داشت: پروژه بررسی شرایط حفاظت از خوردگی خط اول انتقال آب به استان با پیشرفت 90 درصدی در حال ادامه است.

مدیر تامین و انتقال شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اینکه اعتبار این پروژه 15 میلیارد ریال است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه در دو بخش شناسایی وضعیت حفاظتی لوله و عملکرد ایستگاههای تزریق جریان حفاظتی در حال انجام است. 

 گلستانی مقدم در ادامه گفت: بررسی شرایط پوشش لوله در قسمت هایی از محدوده یزد تا میبد، قورتان تا اژیه و منطقه مبارکه مجموعاً به طول 90 کیلومتر، بوسیله دستگاه تست پوشش لوله (DCVG) انجام گرفته و بازرسی فنی و تخصصی ایستگاههای حفاظتی  بطور کامل انجام شده و گزارش اقدامات از سوی پیمانکار در حال تهیه است.

 مدیر تامین و انتقال آب شرکت آب منطقه ای یزد هدف از اجرای این پروژه را آنالیز شرایط حفاظت از خوردگی لوله های خط انتقال و انجام اصلاحات لازم با توجه به راهکارهای ارائه شده برای بهبود شرایط حفاظت از خوردگی و افزایش طول عمر لوله دانست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها