اعطای اعتبارنامه دومین نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی

اعتبار نامه علی شیرین زاد در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان کرج و اعضای هیئت نظارت و اجرایی شهرستان کرج به وی اعطاء شد.
اعتبار نامه علی شیرین زاد در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان کرج و اعضای هیئت نظارت و اجرایی شهرستان کرج به وی اعطاء شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۱۰۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز،یحیی رمضانی  فرماندار کرج و رییس حوزه انتخابیه کرج فردیس و اشتهارد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رییسی در طول حدود سه سال ریاست جمهوری تنها دغدغه مردم را داشت و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی صرف نظر نکرد.

رمضانی گفت: نحوه خدمات آیت الله رییسی باید نصب العین ما در خدمت باشد و امیدواریم همه خادمان مردم در جمهوری اسلامی توفیق خدمت روز افزون را داشته باشند.

او افزود: استان البرز یکی از استان‌های تاثیرگذار کشور است و امیدواریم نمایندگان جدید استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و موضوعات استان تلاش کنند تا مردم ثمره تلاش‌های آن‌ها در زندگی خود احساس کنند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: رفع دغدغه‌های این شهرستان پرجمعیت نیازمند همراهی مجلس شورای اسلامی با مسئولان محلی است.

او خطاب به منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت مردم یکی از موضوعات جدی است که باید اقدامات موثری برای آن داشت.

رمضانی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم به رغم حجم کاری که برای تامین مطالبات و نیاز‌های مردمی داشتیم به بهترین شکل در فضایی سالم برگزار شد.

در ادامه علی شیرین زاد نماینده مردم کرج فردیس و اشتهارد گفت: الگو قرار دادن آیت الله رییسی در رفتار و کردار مسئولان می‌تواند گره از مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف باز کند و روش و سبک زندگی و مدیریت رییس جمهور شهید می‌توان در خدمت موفق و مثمر ثمر واقع شد.

وی گفت: همه مسئولان باید در استان با اتحاد، همدلی و وحدت برای پیشبرد اهداف مان تلاش کنیم و همه ما برای رفع مشکلات مردم در استان به کمک و هم افزایی یکدیگر نیازمندیم.

شیرین زاد ضمن قدردانی از مردم عزیز ایران به ویژه حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد برای حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی که موجبات استحکام هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است، گفت: امیدواریم با کار جهادی در راستای رسالت‌های اصلی یک نماینده مجلس بتوانیم پاسخ مناسبی به اعتماد مردم در دوره جدید مجلس بدهیم.

گفتنی است «علی شیرین زاد» با کسب ۴۸ هزار و ۳۱۶ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت به عنوان نماینده حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد وارد مجلس شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها