پیام تسلیت مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

سروش بزاز مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۵۷۷۰۸

جام جم آنلاین - خوزستان، سروش بزاز مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا۝ شهادت مظلومانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران در حادثه سقوط بالگرد به همراه وزیر امورخارجه آقای امیر عبداللهیان همگان را در اندوهی بزرگ فروبرد.

مشی آن خادم مردم و یار رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور کرد.

فقدان ایشان داغ بزرگی برای نظام و انقلاب است و صفای باطن و اخلاص ایشان هیچگاه از یاد مردم شریف ایران نخواهد رفت.

بی تردید مسیر خدمت رسانی و تلاش خالصانه این شهید والا مقام، الگویی برای همه مسئولان و مدیران کشور خواهد بود تا با تاسی از این مسیر خالصانه از هیچ کوششی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی پایدار و مستمر به ملت شریف کشورمان فروگذار ننمایند.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به وجود مبارک حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و ملت شریف و پرافتخار ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه باریتعالی برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم و پایداری و ثبات قدم ملّت ایران در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

سروش بزاز

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها