در نشست خبری مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اصحاب رسانه مطرح شد؛

فیبر نوری زیرساخت اصلی برای انقلاب چهارم صنعتی است

کد خبر: ۱۴۵۷۶۲۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان امروز -شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر در ۲۴۰ هزار نقطه از استان اصفهان، قابلیت ارائه سرویس فیبر نوری در منازل و کسب و کارها وجود دارد و چنانچه مشترکی تقاضای پورت پر سرعت مبتنی بر فیبر نوری داشته باشد؛ در اسرع وقت سرویس را دریافت می کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استثنایی فروش سرویس اینترنت بر بستر فیبر نوری (FTTH) ویژه ی مشترکین جدید، اظهار کرد: مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی مخابرات ، اقدام به برگزاری جشنواره بهاری سرویس فیبر نوری نموده که از مزایای آن می توان به ۵۴۰ گیگا بایت ترافیک اینترنت بین الملل به علاوه ۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه بصورت رایگان به همراه فیبرکشی داخلی و مودم رایگان، اشاره کرد.

 

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت: tanoma.tce.ir و یا تماس با سامانه تلفنی ۲۰۲۰ داخلی۱، به صورت غیرحضوری در این طرح ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره مند گردند.

قربانی عنوان کرد: فیبر نوری زیرساخت اصلی برای انقلاب چهارم صنعتی است و اگر انتظار رشد اقتصادی، رونق کسب و کارهای خانگی، کاهش هزینه ها، تحقق دولت الکترونیک و باز شدن قفل رشد اقتصادی را داریم باید در جهت تسریع توسعه فیبرنوری به عنوان اولین و مهم ترین بستر رشد فضای دیجیتال گام برداریم.

 

 

مدیر مخابرات منطقه اصفهان، این استان را پیشتاز عرصه ارائه سرویس فیبر نوری به مشترکین خانگی و تجاری دانست و گفت: مخابرات منطقه اصفهان در سال ۱۳۹۵ به عنوان اولین استان در کشور، طرح ارائه سرویس فیبر نوری به مشترکین خانگی و تجاری را کلید زد و در سال گذشته نیز با اجرای طرح “نجما” یا همان نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران، به این حرکت سرعت بخشید

اسماعیل قربانی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نجما تا پایان سال جاری شاهد ایجاد ظرفیت ارایه سرویس مبتنی بر فیبر نوری برای بالغ بر ۳۵۰ هزار خانه و کسب و کار خواهیم بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر در استان حدود ۲۵۰ هزار ظرفیت تحویل سرویس فیبر نوری فراهم میباشد که در حال حاضر بیش از ۴۵ هزار سرویس برای مشترکین خانگی و تجاری در بیش از ۵۰ شهر و شهرک صنعتی در سطح استان دایر گردیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها