معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خبر داد:

انتخاب ۵ طرح برتر از سوی شهرداری اصفهان در هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از انتخاب ۵ طرح برتر و اعطای ۳۶۰ میلیون تومان جایزه از سوی شهرداری اصفهان در هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۳۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در دو بخش اصلی «طراحان کسب و کار» و «‌فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فناوری» در روزهای پایانی اردیبهشت ماه به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حضور کارآفرینان، فن آفرینان، کارشناسان، سرمایه‌گذاران و مسوولان برگزار شد.

او ادامه داد: شهرداری اصفهان نیز در این جشنواره طبق روال سال گذشته حضور داشت و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، نسبت به اهدای جایزه به ۵ طرح برتر در قالب دومین جایزه ویژه مدیریت شهری در این جشنواره اقدام کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: رتبه نخست این جایزه به شرکت فناوری جانمایی هوشمند خودرو تعلق گرفت که طرح «ربات هوشمند پارکینگ‌های مکانیزه» را ارایه کرد. همچنین رتبه دوم به شرکت یارا طبیعت محجوب با ارایه طرح «جونده کش طبیعی» تعلق گرفت.

او ادامه داد: شرکت سرماآوران داتیس کیان با ارایه طرح «دستگاه تهویه مطبوع با استفاده از مواد تغییر فاز دهنده»، شرکت ماهان شبکه کوثر ایرانیان با ارایه طرح «پکیج هوشمندسازی تقاطع» و شرکت فرتاک رایانش ابری شریف با ارایه طرح «طراحی و تولید تجهیزات هوشمندسازی ساختمان به همراه سامانه کنترل یکپارچه» به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم جایزه شدند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها