به منظور ترمیم و بهسازی روکش آسفالت معابر شهرک نفت اهواز صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین همیاری شهرداری های خوزستان و عمران شهرداری اهواز

تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور ترمیم و بهسازی آسفالت معابر شهرک نفت اهواز بین سازمان همیاری شهرداریهای استان خوزستان و سازمان عمران شهرداری اهواز منعقد شد.
کد خبر: ۱۴۵۷۳۵۳

جام جم آنلاین - خوزستان، احمدی نیا با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه با توجه به توانایی های این سازمان در اجرای پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر بین طرفین منعقدشد.

 

سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های سازمان عمران گفت: با اتکا به دانش فنی، پشتکار عوامل اجرایی و فعالیت شبانه روزی ۲ کارخانه تولید آسفالت ، کارخانه تولید قطعات بتنی و همچنین بچینگ تولید بتن با عیار استاندارد و ۳ اکیپ اجرای آسفالت ، این سازمان از ظرفیت فوق العاده ای در خدمت رسانی به شهر و شهروندان برخوردار است.

 

در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان، سازمان عمران را بازوی توانمند شهرداری اهواز در اجرای پروژه های عمرانی شهر دانست و ضمن تشریح نحوه استفاده از ظرفیت های سازمان عمران در تولید آسفالت و قطعات بتنی افزود: امیدواریم با همکاری و هماهنگی های بعمل آمده بتوانیم جهت گسترش فعالیت های این سازمان، گام مهمی در جهت آبادانی استان برداریم.

 

در پایان احمدی نیا از حسن توجه آقای نهاوندیان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان به توانایی ها و ظرفیت های فنی و اجرایی سازمان عمران تشکر و قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها