مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان مطرح کرد:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، قطب مدیریت پسماند در کشور است

معاون هماهنگی توزیع توانیر:

آماده باش برای پیک تابستان: همراهی و مصرف بهینه، کلید عبور از گرمای تابستان

معاون هماهنگی توزیع توانیر در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس علاقمندان و مهندس استکی، مهندس محمد مرادی را به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان معرفی نمود.
کد خبر: ۱۴۵۶۹۹۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ وی در ادامه و با توجه به اهمیت مدیریت مصرف برق گفت: با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، نیاز به برق نیز افزایش می‌یابد. امسال، به دلیل پیش‌بینی گرمای بیشتر هوا نسبت به سال‌های گذشته، مدیریت مصرف برق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مهندس ذبیحی در سخنانی با اشاره به تقارن شروع پیک بار با گرمای هوا، گفت: "همراهی و همدلی و مشارکت مردم و شرکت‌های توزیع، به ویژه شرکت توزیع برق استان اصفهان، با توجه به وسعت، تعداد مشترک و صنعتی بودن، شاه کلید عبور از پیک بار امسال خواهد بود."
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق، از جمله رونمایی از پویش ملی "با انرژی" در دو هفته گذشته، اظهار امیدواری کرد که با این پویش، بخشی از مشکلات ناشی از بد مصرفی برطرف گردد.
مهندس ذبیحی با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت مصرف، کاهش سطح رفاه مردم نیست، گفت: "ما باید در زمان مناسب و به شکل صحیح از برق استفاده کنیم تا به صنعت برق در ارائه خدمات بهتر به مردم کمک کنیم."

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها