پیام قدردانی استاندارالبرز ازحضور پرشور مردم در انتخابات مجلس

عبداللهی استاندار البرز طی پیامی از عموم مردم بابت حضور پرشور در انتخابات تقدیر کرد.
عبداللهی استاندار البرز طی پیامی از عموم مردم بابت حضور پرشور در انتخابات تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۵۶۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،در پیام مجتبی عبداللهی آمده است: بار دیگر مردم شریف کرج، اشتهارد وآسارا با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی به تمام جهان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی ایران هستند.
حضور باشکوه مردم در مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه، علی رغم تمامی خدعه‌ها و نیرنگ‌های بدخواهان این مرز و بوم مقدس که هر چه در چنته داشتند را برای ایجاد گسست میان مردم و آرمان‌های متعالی انقلاب انجام دادند، اما انتخابات مرحله دوم در استان البرز تجلی مردم سالاری دینی بود.
لازم می‌دانم از تمامی نخبگان و فعالان مذهبی، سیاسی، فرهنگی، هنری، رسانه ای، اقتصادی و اجتماعی که با دعوت همدلانه مردم به مشارکت در امر انتخابات و همچنین نامزد‌های محترم که با ایجاد شور و رقابت انتخاباتی در فضایی سالم و قانونمند، نقش پررنگی در تحقق این جشن همبستگی و افتخار و کسب افزایش حد نصاب بیش از ۱۵۰ درصد مشارکت نسبت به دور دوم مجلس دوره قبلی برای استان البرز داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
اینجانب ضمن تبریک به منتخب مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه۱۴۰۳ از آحاد مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد به عنوان قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، صمیمانه تجلیل نموده و صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.
مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها