مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد :

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

مدیرعامل آبفای استان ایلام:

مطالعات آبفای استان جهت افزایش پایداری آب و دفع بهداشتی فاضلاب در ایام اربعین انجام گرفته است

مدیرعامل آبفای استان گفت: جهت پایداری آب در ایام اربعین نیازمند حفر دو حلقه چاه ، اجرای 11کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب مخزن ذخیره بتنی هستیم.
کد خبر: ۱۴۵۶۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی- امروز شنبه بیست ودوم اردیبهشت ماه -در نشست زیرساخت‌های اربعین که با حضور معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری ایلام و مشاور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: در زمینه خدمات زیربنایی اربعین در پایانه مرزی مهران ۱۳۰ لیتر آب پایدار برای جمعیت ۳۰۰ هزار نفر در روز تامین شده است.
وی افزود: مطالعات افت فشار آب در برخی مواقع که آب در انتهای خط انتقال در پایانه مرزی، پایانه برکت و پایانه اربعین کاهش می‌یابد، انجام شده است که برای رفع این مشکل، نیاز به حفر دو حلقه چاه، اجرای ۱۱ کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب مخزن ذخیره بتنی در مبادی ورودی شهر مهران بالاتر از پایانه اربعین دارد.
محمدی تصریح کرد: در حوزه مدیریت پساب تولیدی در ایام کنگره عظیم اربعین، خطوط انتقال فاضلاب و تاسیسات پمپاژ احداث شده که فاضلاب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود و این در حالی است که ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران برای جمعیت ۳۰ هزار نفر طراحی و اجرا شده که هم اکنون به حداکثر ظرفیت خود رسیده است و در ایام اربعین ۵۷ لیتر پساب معادل ۴۹۰۰ متر مکعب در شبانه روز تولید می‌شود.
مدیرعامل آبفای استان در پایان خاطرنشان ساخت: برای تصفیه کامل فاضلاب ضرورت دارد مدول دوم توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران احداث گردد که نیازمند ۱۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار می‌باشد.
در ادامه این جلسه، مهندس هژبری معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری ایلام، حجم خدمات ارائه شده توسط آبفای استان از بدو ورود زوار محترم تا نقطه صفر مرزی را ارزشمند توصیف نمود.
دکتر مرادی مشاور وزیر نیرو نیز در این جلسه با اعلام اینکه ایلام پایتخت خادمین ابا عبدالله (ع) و دروازه عتبات عالیات است، ضمن تقدیر از میهمان نوازی مردم استان، بر تکمیل پروژه‌های اربعین تاکید نمود.
وی با تقدیر از عملکرد آبفای استان، ارائه این حجم خدمات به زوار میلیونی ابا عبدالله (ع) را کاری سخت و ارزشمند برشمرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها