معاون اقتصادی استاندار کرمان:

تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تسهیل گری در صدور مجوزها و تامین زیرساخت، مردم را به سمت سرمایه‌گذاری و اشتعال سوق می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تسهیل گری در صدور مجوزها و تامین زیرساخت، مردم را به سمت سرمایه‌گذاری و اشتعال سوق می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۵۵۶۶۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ امیر حسن‌زاده، در کارگروه اشتغال استان کرمان عنوان کرد: دستگاه‌ها به اشتغال‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود نیز توجه داشته باشند و آنها را در سامانه تعهد اشتغال استان ثبت کنند.
 
وی افزود: پشت هر موافقت اصولی باید یک اشتغال ثبت شود و هر دستگاهی موافقت اصولی صادر می‌کند، ثبت اشتغال آن را هم رصد کند. 
 
معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: اشتغال‌هایی که در حوزه اصناف ایجاد می‌شوند نیز قابلیت ثبت در سامانه تعهد اشتغال را دارند. 
 
حسن‌زاده، افزود: با رفع مشکل فنی سامانه جستجوی شغل، اطلاع‌رسانی کامل به عموم جامعه و دانشگاه‌ها صورت گیرد تا فرصت‌های شغلی و تقاضاهای شغلی ثبت شوند.
 
وی در خصوص تسهیلات اشتغال تبصره 18 قانون بودجه که اکنون به تبصره 2 تغییر کرده است، گفت: امسال سهم ما ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده و از سویی دستگاه‌های مشمول هم بیشتر شده‌اند. 
 
حسن‌زاده، ادامه داد: همچنین تمام استان‌ها در این تسهیلات به یک اندازه دیده شده‌اند که در این خصوص مکاتباتی را با وزارتخانه انجام داده‌ایم تا اصلاح گردد. 
 
معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: با اقداماتی از جمله تسهیلگری صدور مجوزها و تامین زیرساخت، خود مردم به سمت سرمایه‌گذاری و اشتعال می‌آیند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها