۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی آیینی 2210 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد .
کد خبر: ۱۴۵۲۳۴۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی که با حضور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید اظهار کرد: سهم استان خراسان شمالی از مسکن های فوق الذکر تعداد 2210 واحد است که ساخت این واحد ها از سال 1401 در تمام شهرستانهای استان آغاز، تکمیل شده و به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در خراسان شمالی واگذار شد. وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور استاندار خراسان شمالی در محل روستای لنگر شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، سپاه حضرت جواد الائمه (ع) ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بانک های عامل و خیرین و نیکوکاران و در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث شده است.

۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروزه سلامت، اشتغال و معیشت به عنوان اساسی ترین نیازهای قشر محروم جامعه شناخته شده است افزود: یکی از خدمات تأثیرگذار در حوزه خدمات رسانی به قشر محروم جامعه بحث توانمندسازی و تأمین و بهسازی مسکن مددجویان است که این مهم یکی از شعارهای اصلی و اولیه انقلاب اسلامی است . الهی راد با بیان اینکه کمیته امداد با هدف محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین و خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش این نهاد اقدام به احداث مسکن برای مددجویان کرده است؛ بیان کرد: برای این واحدهای مسکونی بیش از۳۷۴ میلیارد تومان هزینه شده است . این مقام مسئول در خصوص واحدهای مسکونی تحویل شده به مددجویان به تفکیک شهرستان نیز افزود: در شهرستان مانه و سملقان 569 واحد، راز و جرگلان 418 واحد، شیروان 397 واحد، اسفراین 180 واحد، جاجرم 174 واحد، فاروج 153 واحد، گرمه 67 واحد، بام و صفی آباد 45 واحد و در شهرستان بجنورد 207 واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد. ‌الهی راد ادامه داد: طی سال گذشته 222 مورد تعمیرات مسکن مددجویی، 261 مورد احداث فضای شامل شامل حمام و سرویس بهداشتی و 786 مورد لوله کشی گاز منازل مددجویان استان انجام شده است . گفتنی است؛ برای هر واحد مسکن ۱۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت، 200 میلیون تومان وام بنیاد مسکن و مابقی آورده مددجو می باشد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها