مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی از ۲۰ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین‌ بیش از ۳۵۰ هزار خانوار خرید انجام دادند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی از ۲۰ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین‌ بیش از ۳۵۰ هزار خانوار خرید انجام دادند.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز، عبدالله دارایی افزود: در استان حدود هفتصد هزار خانوار مشمول طرح داریم، که در مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی مردم ۱۹۹ میلیارد ریال در قالب ۴۳۱ هزار تراکنش خرید انجام دادند.

او ادامه داد: در مرحله نخست نیز مردم البرز با بیش از ۵۸۲ هزار خانوار مشارکت کننده در طرح فجرانه در قالب ۶۷۹ هزار تراکنش بیش از ۳۳۲ میلیارد ریال اعتبار مصرف کردند و مشارکت هشتاد و چهار درصدی را به خود اختصاص دادند.

دارایی با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک با حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی گفت: مرحله سوم طرح فجرانه الکترونیک از امروز ۱۸ فروردین آغاز شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت https://shoma.sfara.ir و یا اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* قابل دریافت است. شماره تلفن «۶۳۶۹» برای اعلام شکایت و انتقاد از محل‌های اجرای طرح کالابرگ تعیین شده است.

برای استفاده از این طرح اما، دولت شبکه ملی اعتبار (شما) را بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده تا با استفاده از آن، سرپرستان خانواده بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کنند و همچنین از موقعیت مکانی ۲۱۱ هزار فروشگاه متصل به طرح و لیست اقلام مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها