در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان شمالی مطرح شد؛

تدوین برنامه ی راهبردی برای تحقق شعار سال از سوی دستگاه ها

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ رييس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جدید ضمن اشاره به ضرورت تدوین برنامه های راهبردی و راهکارهای تحقق شعار سال از سوی دستگاه ها به تشریح عملکرد شورای برنامه‌ ریزی در سال گذشته پرداخت و گفت: سال گذشته ۱۱ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ۵۸ مصوبه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۴۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مرتضی بهزادفر حفظ جایگاه استان در رتبه سوم امنیت سرمایه گذاری که نشان دهنده بهبود وضعیت سرمایه گذاری در استان است و کاهش نرخ تورم سالانه و ارتقای این شاخص از رتبه چهارم در ابتدای سال گذشته به رتبه ۲۰ در اسفند ماه ۱۴۰۲ و کاهش فاصله با میانگین کشوری را مورد توجه قرار داد. بهزادفر با تشریح وضعیت اعتبارات خراسان شمالی در لایحه بودجه ۱۴۰۳،اظهارامیدواری کرد: با کمک و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال جدید شاهد افزایش اعتبارات و تقویت جایگاه استان و همچنین شاهد رشد و توسعه استان باشیم. وی افزایش ۳۳ درصدی اعتبارات هزینه ای و افزایش ۸۲ درصدی اعتبارات تملک و دارایی استان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ را مورد توجه قرار داد و افزود: بیشترین رشد اعتبارات در لایحه بودجه ۱۴۰۳ استان در اعتبارت توازن است.

تدوین برنامه ی راهبردی برای تحقق شعار سال از سوی دستگاه ها/ افزایش اعتبارات استانی در لایحه بودجه

 

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان گفت: هم افزایی و همدلی بین مدیران و نگاه ویژه نمایندگان مجلس برای ارتقای جایگاه استان، رشد سهم اعتبارات و تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های ملی حائز اهميت است. استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه همه دستگاه ها را مکلف به تدوین برنامه ی راهبردی خود برای تحقق شعار سال تا یک ماه آینده کرد و برای توفیق در تحقق شعار سال، همدلی همه قوا و بخشها و همگرایی و همفکری همه ی نیرو های بخش های دولتی، دانش بنیان ها و بخش های خصوصی را لازم دانست. حسین نژاد با بیان اینکه تمرکز دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام است، گفت: اجرا و توجه به پروژه های زیرساختی استان، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و مشارکت مردمی در اقتصاد را در تحقق شعار سال و جهش تولید مهم عنوان کرد. گفتنی است در این جلسه، نمایندگان استان و تعدادی از مدیران کل و فرمانداران نیز پیرامون شیوه های تحقق شعار سال و تجربه های موفق مشارکت مردمی به تفصیل به موارد مهمی پرداختند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها