در ماه مبارک رمضان با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری بیش از هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی و ۶ هزار و ۹۳۱ پرس غذای گرم و افطاری به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد منطقه پنج اصفهان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۴۵۰۳۹۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ نصیرالدین نصیری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه پنج اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی و ۶ هزار و ۹۳۱ پرس غذای گرم و افطاری به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

نصیرالدین نصیری با اشاره به اینکه بسته های معیشتی با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است، ادامه داد: هر بسته معیشتی تنوعی از اقلام برنج، روغن، حبوبات، ماکارانی، سویا، رب گوجه، گوشت، مرغ، خرما، پنیر به ارزشی بین یک تا یک و نیم میلیون تومان بین مددجویان این منطقه توزیع شد.

نصیری به مشارکت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در تهیه ۲۲ بسته معیشتی نیز اشاره داشت و افزود: این تعداد بسته معیشتی توسط دانشجویان به ارزشی بالغ بر ۴۴ میلیون تومان تهیه و به همراه ۲۲ بازی فکری به خانوارهای تحت حمایت اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه پنج اصفهان، با قدردانی از مردم نیکوکار، هدف از اجرای پویش اطعام مهدوی را ترویج فرهنگ غنی فعالیت‌های خیرخواهانه و مساعدت به خانواده‌های نیازمند مطرح کرد و گفت: خیران در ایام ماه مبارک رمضان برای اهدای نذورات خود و دلگرمی دادن به خانواده های نیازمند می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شماره گیری کد #۰۳۱۳۵*۸۸۷۷* اقدام کنند.  

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها