مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:

مردم توصیه‌های ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد را جدی بگیرند

سامانه بارشی قوی از فردا وارد استان می‌شود که مردم توصيه‌های ستاد بحران را جدی بگیرند.
کد خبر: ۱۴۴۹۷۹۶

به گزارش جام جم آنلاین،علیرضا نیکروز با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صبح روز سه شنبه و هشدار قرمز هواشناسی گفت: از صبح فردا سه شنبه بیست و نهم اسفند تا عصر روز چهارشنبه یکم فروردین شاهد بارش رحمت الهی در جای جای استان خواهیم بود که نوع، میزان و شدت بارش‌ها مخاطراتی را به همراه خواهد داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهمترین توصیه به مردم را خود مراقبتی دانست و افزود: با توجه به کوهستانی بودن استان و امکان بارش تگرگ و ریزش کوه به مردم توصیه می‌کنیم از مسافرت‌های غیرضروری جدا پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه این نوع بارش‌ها سیلاب را به همراه دارد، به عشایری که در حاشیه رودخانه‌ها هستند توصیه کرد هر چه سریعتر جابه‌جا و در مکان امنی مستقر شوند.
نیکروز همچنین با اشاره به اینکه صعود تیم‌های کوهنوردی به ارتفاعات و قلل استان ممنوع است، گفت: در بارندگی‌های گذشته شاهد سقوط کوهنوردان از کوه بودیم که توصیه می‌کنیم تیم‌های کوهنوردی تحت هیچ شرایطی به ارتفاعات صعود نکنند.
نیکروز بیان کرد: با ورود سامانه بارشی به استان و طبق دستور استاندار تمامی جلسات، ماموریت‌ها و مرخصی‌ مدیران لغو و مدیران عضو ستاد بحران و دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی پای کار باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر و برخی از نقاط شهر یاسوج، شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد تا مردم استان و میهمانان و گردشگران با مشکلی مواجه نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها