استاندار سیستان و بلوچستان در دوازدهمین روز حضور میدانی در مناطق سیل زده جنوب استان از مناطق خسارت دیده و سد خیرآباد نیکشهر بازدید و میزان خسارات وارد شده به زیر ساخت‌های این شهرستان را بررسی کرد.
کد خبر: ۱۴۴۹۰۶۰

به گزارش جام جم آنلاین،محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید گفت: باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تمامی مدیران خدمات رسانی به مناطق مختلف بویژه روستائیان را انجام دهند و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.
وی گفت: سیل در جنوب سیستان وبلوچستان به نمادی از وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی استان تبدیل شد که با آمدن مردم در صحنه خدمات رسانی یک حرکت عظیم عمومی برای کمک به هم نوعان تشکیل شد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات لازم برای ترمیم، بهسازی و احداث زیرساخت‌ها برای مناطق سیل زده تامین شده است که در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
کرمی افزود: سد خیرآباد با ۲۷ میلیون متر مکعب حجم آبی یکی از ذخایر آبی مهم شهرستان نیکشهر است که با اعزام تیم‌های فنی افزایش میزان ذخیره سازی آب این سد را در دستور کار قرار خواهیم داد.
استاندار، گفت: پیگیری لازم برای جبران خسارات سیل به طرح‌های هادی روستایی و منازل مسکونی انجام شده است و همچنین در جلسه شورای مسکن استان بانک‌ها را موظف به پرداخت به موقع تسهیلات مسکن خواهیم کرد.
فرماندار نیکشهر هم گفت: پیرو دستور استاندار، تیم‌های ارزیاب شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیکشهر به مناطق مختلف شهرستان اعزام و ایمن سازی آب‌های شرب برای جلوگیری از بیماری‌ها را انجام داده اند.
مجیب حسنی گفت: تیم‌های امدادی و خدماتی جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر نیز از ابتدای شروع بارش‌ها خدمات لازم را به مردم مناطق مختلف ارائه داده اند.
وی گفت: براساس برآورد‌های شده، ۳۵ کیلومتر لوله شبکه آبرسانی شهرستان در این بارش‌ها آسیب دیده است که لوله‌های مورد نیاز تامین خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها