اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ ۸۰۰ دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری با ۹ هزار صندلی طی ایام طرح نوروزی در خراسان شمالی برای جا به جایی مسافران خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۳۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمد مشتری مدیر این اداره کل در جلسه هماهنگی رزمایش طرح نوروزی 1403 گفت: 800 دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه عمومی) با 9 هزار صندلی طی ایام طرح نوروزی در خراسان شمالی برای جا به جایی مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: طرح کنترل ناوگان قبل از شروع طرح با همکاری پلیس راه، نظارت بر پیش فروش بلیت، استقرار میز خدمت در پایانه های مسافربری و ممنوعیت صدور دربستی صورت وضعیت جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

وی تنظیم حرکت ناوگان بعد از زمان افطار و توقف در هنگام سحر، کنترل و پایش سفرها با استفاده از سامانه های در اختیار و بازدید مشترک با دستگاه های مرتبط برای نظارت بر امور شرکت ها را از دیگر برنامه های این اداره کل در اجرای طرح نوروزی دانست و اظهارکرد: 201 دستگاه ماشین آلات راهداری با 124 اپراتور، 22 راهدارخانه، 21 تیم در ایام طرح نوروزی در طول محورهای استان به مسافران خدمات ارائه می دهند.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز از بهره گیری استان از ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: این استان در نوروز 1402 جزء استان های برتر در زمینه ماندگاری مسافران شد و امسال هم تلاش می کنیم با تامین امنیت و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، میزان ماندگاری مسافران افزایش یابد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم گفت: طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در استان آغاز و پیش بینی می شود نوروز امسال با افزایش مسافرت‌ها مواجهه باشیم و موج سفرها نیز زودتر آغاز شود. 

سردار سعید مطهری‌زاده ادامه داد: برنامه ریزی های لازم در پلیس راه و پلیس راهور فراجا انجام شده تا ایمنی سفرهای نوروزی در استان تامین شود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها