قلمداران هنر جنوب به یاد خاطره شهید جاوید الاثر ناصر جوهر زاده به میدان رفتند؛

مسابقه دوستانه فوتبال همزمان با روز شهدا

تیم قلمداران هنر جنوب در سی امین مسابقه خود در برابر ایرانجوان بوشهر با تمثال و یاد و خاطره جاوید الاثر شهید ناصر جوهر زاده روز سه شنبه 23 اسفندماه ساعت 16 در مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس به میدان می رود .
کد خبر: ۱۴۴۸۸۶۷

به گزارش جام جم- مسعود عرب زاده با اشاره به دیدار تیم های فوتبال قلمداران هنر جنوب و ایرانجوان بوشهر ضمن دعوت هواداران خاطر نشان کرد : طبیعتا با توجه به اینکه هر دو تیم از هواداران زیادی در شهر بوشهر برخوردار هستند بازی جذابی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و از همین  جا از تماشاگران هر دو تیم تقاضا دارم به ورزشگاه بیایند و تیم های خود را تشویق کنند.

این پژوهشگر اضافه کرد : تیم قلمداران هنر جنوب در سی امین مسابقه خود در برابر ایرانجوان بوشهر همزمان با روز شهدا « سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ با تمثال و یاد و خاطره جاوید الاثر شهید ناصر جوهر زاده روز سه شنبه 23 اسفندماه ساعت 16 در مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس به میدان می رود .

گفتنی است؛ این مسابقه با همکاری قرارگاه مردمی تحول اجتماعی ، مجمع مردمی ورزش استان بوشهر ، انتشارات قلمداران هنر جنوب ، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و صدرپوش برگزار خواهد شد .

 

مسابقه دوستانه فوتبال همزمان با روز شهدا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها