استاندار سیستان و بلوچستان: تمامی دستگاه‌های امدادی برای جلوگیری از بروز خسارت‌های احتمالی در آمادگی کامل هستند.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۹۸

به گزارش جام جم آنلاین،استاندار در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران استان که چابهار تشکیل شد، گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان، همه دستگاه‌های امدادی باتمام امکانات آماده و از ظرفیت بخش خصوصی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی بهره ببرند.

کرمی با اعلان اینکه برای تامین اعتبار خسارت هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد، افزود: دستگاه‌های دولتی در صورت بروزخسارت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها را برآورد تا برای تخصیص اعتبار برنامه ریزی شود.

همچنین معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این جلسه، گفت: بیش از صد دستگاه ماشین آلات سنگین برای امداد رسانی از استان‌های کرمان و هرمزگان در حال اعزام به چابهار است.

اکبری افزود: سازمان زاهداری و‌حمل نقل جاده‌ای کشور ۵۰ میلیارد تومان به اداره کل راهداری جنوب این استان برای باز سازی، اعتبار تخصیص داده است.

محبی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان هم گفت: بنابر اعلام هواشناسی، فعالیت ساانه بارشی از امروز آغاز وتمرکز بارش بیشتردر شهر‌های جنوبی مثل چابهار، فنوج، قصرقند، لاشار، نیکشهر، زرآباد، کنارک و دشتیاری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها