استاندار هرمزگان با اشاره به محوریت جوانان در سند گام دوم انقلاب، گفت: روند پیشرفت و تحول اقتصادی کشورها را نیروی انسانی جوان رقم می‌زند نه موادخام، این موضوع در دنیای امروز تجربه شده است‌.
استاندار هرمزگان با اشاره به محوریت جوانان در سند گام دوم انقلاب، گفت: روند پیشرفت و تحول اقتصادی کشورها را نیروی انسانی جوان رقم می‌زند نه موادخام، این موضوع در دنیای امروز تجربه شده است‌.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۰۴

هرمزگان-جام جم انلاین- استاندار هرمزگان با اشاره به محوریت جوانان در سند گام دوم انقلاب، گفت: روند پیشرفت و تحول اقتصادی کشورها را نیروی انسانی جوان رقم می‌زند نه موادخام، این موضوع در دنیای امروز تجربه شده است‌. 

مهدی دوستی در آیین تجلیل از جوانان برتر هفدهمین جشنواره ایران زمین با عنوان پرچمدار اظهار کرد: تحول بزرگ تبدیل انقلاب به نظام جمهوری اسلامی نیز توسط جوانان رقم خورده و ایران اسلامی تمام دوران دفاع مقدس را با جوانان سپری کرده و یکپارچگی خود را با اقتدار حفظ کرده است.

وی، وظیفه هر ایرانی را تحول ایرانی آبادتر به نسل آینده برشمرد و افزود: این اتفاق مبارک را شما جوانان باید رقم بزنید که محور اصلی همه تحرک‌ها و تحولات توسعه‌ای استان هستید.

استاندار هرمزگان در توصیه به جوانان اظهار کرد: با سرعت برنامه‌های خود را دنبال کنند و قدر زمان طلایی جوانی را بدانید؛ در آستانه رویداد مهم انتخابات شما جوانان یاریگران ایران عزیز دوباره با حضور پررنگ تان برگ زرین دیگری به افتخارات تاریخ کشورمان خواهید افزود.

وی، در مدل پیشرفت هرمزگان بعد از اشتغال و ارزش افزوده، نقش آفرینی نیروی انسانی جوان و خلاق را اساسی دانست و اضافه کرد: تبدیل دانش‌های شما به مهارت با شبکه سازی در همه زمینه‌ها و طیف‌ها باید انجام شود، چون تحول عمیق اقتصادی را شما جوانان رقم می‌زنید نه موادخامی چون نفت و موادمعدنی.

هفدهمین جشنواره جوان برتر ایران زمین با عنوان پرچمدار با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، اعضای شورای شهر، مدیران کل ورزش و جوانان، فعالان جوان حوزه‌های قران و اهل بیت(ع)، ورزش، فرهنگ و هنر و رسانه، دانش بنیان‌ها و کارآفرینی برگزارشد و در این آیین از ۳۰ جوان برتر استان در ۱۰ حوزه قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، دانش بنیان، کارآفرینی، کنشگر رسانه و فعال مجازی، ورزش و فعال اجتماعی تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها