مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

۱۱ پروژه شرکت آبفا در دهه فجر افتتاح یا عملیاتی می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد ؛

کسب عنوان دوم رشد و ارتقا عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور

بر اساس ارزیابی وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب بوشهر با ۱۵ پله رشد حائز رتبه دوم ارتقا عملکرد (سال ۱۴۰۱) در بین شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور شد.
کد خبر: ۱۴۴۶۶۶۹
به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به استناد گزارش ارزیابی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۲ با میانگین ۱۸ درصد بهبود شاخص های عملکردی، از نظر رشد امتیاز در جایگاه دوم کشور قرار گرفته و رتبه خود را در بین شرکت‌های آب و فاضلاب استانی، ۱۵ پله ارتقاء داده است.

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: این ارزیابی در چهار محور ذینفعان کلیدی، فرآیندهای مالی و اعتباری فرآیندهای کلیدی (اجرای پروژه ها و بهره برداری و نگهداری ), فرآیندهای آموزش و یادگیری بر اساس متد کارت امتیازی متوازن (BSC) انجام شده است. وی بیان کرد: نتایج ارزشمند شرکت آب و فاضلاب بوشهر در هر یک از چهار محور اصلی، تحقق صد درصدی در بسیاری از حوزه‌ها را نشان می‌دهد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها در حوزه ذی‌نفعان کلیدی شامل متوسط زمان رسیدگی به شکایات، اجرای HSE، رعایت الزامات قانونی در انجام معاملات و قراردادها، برگزاری آموزش‌های همگانی برای مردم است.
عالی ادامه داد: ارتقا عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه مالی شامل استفاده از سایر منابع تامین مالی، نسبت پوشش بهای تمام شده آب و فاضلاب، نسبت پوشش سرانه مشترکین، نحوه و زمان انجام تکالیف مالی نیز چشمگیر گزارش شده است.
وی عنوان کرد: در حوزه فرآیندهای کلیدی شامل بازسازی خطوط انتقال آب شرب، کنترل آب بدون درآمد در شهر و روستا، رشد بازار آب، میزان تحقق برنامه واگذاری انشعاب فاضلاب، جمعیت تحت پوشش آب (شهر و روستا)، تطابق کیفیت پساب با استانداردها و... نیز شرکت آبفا استان عملکردی چشمگیر به ثبت رسانده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت در حوزه رشد و یادگیری شامل استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی، سامانه جامع مدیریت منابع انسانی، میزان پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده صنعتی و نیمه صنعتی، میزان رعایت ضوابط و مقررات قرارداد بیمه عمر و... نیز توانسته بهبودی قابل توجه به ثبت برساند.
عالی افزود: این ارتقاء جایگاه را در وهله اول حاصل تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان و کارگران این شرکت و سپس حاصل اجرای راهبردهای ملی عمومی دولت مردمی سیزدهم، وزارت نیرو، شرکت مهندسی آبفا کشور و راهبردهای اصولی استاندار در استان برشمرد.
وی در ادامه مسئله آب، مدیریت و تأمین آن را یکی از مهم‌ترین مسائل استراتژیک کشور واستان عنوان و افزود: رشد امتیاز و ارتقاء عملکرد این شرکت نشان دهنده تعهد کارکنان این شرکت در راستای تحقق اهداف سازمان و خدمت رسانی به مردم شریف استان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها