در راستای نهضت پاسخگویی انجام شد؛

ملاقات مردمی مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر 

معاون تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر مطرح کرد

مشارکت حداکثری در انتخابات

انتخابات نماینده ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان  بوشهر با حضور معاون تعهدات اداره کل و خانواده های ایثارگر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۶۴۲۴

انتخابات نماینده ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان  بوشهر با حضور معاون تعهدات اداره کل و خانواده های ایثارگر برگزار شد.

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر،(( قاسم پور سعادت))در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: احترام به ایثارگران و جانبازان و خانواده های آنها نه تنها باید براساس حرف و گفته باشد بلکه باید در عمل نیز ثابت شود.

وی بیان کرد: در این راستا اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تا جایی که توان داشته در این زمینه اقدام هایی را عملی کرده است.

پورسعادت  ادامه داد: برگزاری انتخابات نماینده ایثارگران اداره کل نیز فرصتی است تا فردی توانمند و شایسته برای پیگیری مسائل و مطالبات خانواده های ایثارگر انتخاب شود.

وی گفت: فرد منتخب برای حل مشکلات ایثارگران انتخاب می شود و هیچ پست و چشم داشت مالی برای وی ندارد و با قبول زحمت باید براساس دستورالعمل  و شرح وظایفی صادر شده امور را پیگیری کند.

معاون تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به انتخابات 11 اسفندماه اظهار کرد: انتخابات مهمی در پیش داریم و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند :حضور در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه نیز یک وظیفه است.

پورسعادت  افزود: مردم باید در انتخابات پرشور شرکت نمایند  و با تحقیقات کامل انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند.

وی اظهار کرد: مشارکت در سرنوشت کشور بسیار حائز اهمیت است ،همانطور که امام خامنه ای فرمودند :  حضور در انتخابات زرهی پولادین در مقابل حمله دشمنان و سونیت آنان در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پور سعادت افزود: با توجه به تلاش حداکثری دشمنان برای کمرنگ حضور مردم در انتخابات از کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان و  خانواده های آنان انتظار می رود همگام  سایر هم وطنان در انتخابات حضوری حماسی رقم بزنند.

در این آیین حجت افشین با کسب بیشترین رای به عنوان نماینده ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها