معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هفته جوان در این استان ۱۸ عنوان برنامه اجرا می شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۴۰
 
به گزارش جام جم آنلاین،محمد عبدالحسینی گفت: در معاونت جوانان دو رویکرد مهم را دنبال می‌کنیم رویکرد اول شامل ایجاد بستر‌هایی برای مشارکت فعالانه جوانان در برنامه‌ها و دومین رویکرد پیگیری مطالبات اساسی آنها است.
وی اظهارکرد: ۶ محور ازدواج، اشتغال، مسائل اجتماعی، فضای مجازی، اوقات فراغت و مسکن به عنوان محور‌های اصلی حوزه جوانان مورد پیگیری این معاونت است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای هفته جوان در سطح استان ۱۸ عنوان برنامه پیرامون دو رویکرد مدنظر معاونت جوانان در نظر گرفته ایم که از ۳۰ بهمن ماه عملیاتی می‌شوند.
عبدالحسینی در خصوص برنامه‌های مهم هفته جوان به حضور در گلزار شهدا و غبار روبی از مزار شهیدان و دیدار با خانواده محترم شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای کاملا رایگان در چهار مرکز مشاوره‌ای مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان به جوانان مراجعه کننده، مسابقات کتابخوانی و متن خوانی بیانیه گام دوم انقلاب، جشن روز جوان، محفل انس با قرآن، نشست صمیمی جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، جشن میلاد امام زمان (عج)، افتتاح خانه‌های نور در زمینه انس با قرآن کریم و آغاز پروسه عملیاتی قرارگاه وصال شیرین که بناست ازدواج آسان را در استان گفتمان سازی کند از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته جوان است.
وی با اشاره به این که سازمان‌های مردم نهاد در معاونت امور جوانان پژوهشی را در مورد دستاورد‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کرده اند که افتتاحیه آن در هفته جوان انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در زمینه روایت پیشرفت در شهر‌های یاسوج و دهدشت نیز برنامه‌هایی برگزار می‌شود که از دیگر فعالیت‌های اساسی و مهم پیش بینی شده در هفته جوان است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در طول هفته جوان که از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند است استفاده از سالن‌های ورزشی و کتابخانه‌های عمومی برای جوانان رایگان یا با هزینه جزیی اعمال می‌شود. همین طور برنامه (کار اینجاست)، در راستای کار آفرینی جوانان و راهنمایی آنها توسط کارآفرینان برتر استان که قرار است طی این برنامه حلقه وصلی بین کار آفرینان و جوانان برقرار شود نیز در هفته جوان افتتاح می‌شود.
عبدالحسینی تاکید کرد: نشست‌های تبیینی با موضوع‌های جوان با هویت و چالش‌های جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد، ایده‌ها و مشارکت‌ها و همین طور جلسات گفت و شنود جوانان با مسئولین نیز در طول این هفته انجام خواهد گرفت.
وی افزود: تجلیل از جوانان برتر استان تحت عنوان جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت برای روز ۱۵ اسفند در دستور کار قرار دارد که حدود ۲۰۰ جوان نخبه استان را در ۱۰ زمینه شناسایی کرده و اسامی و رزومه آنان را برای دبیر خانه کشوری فرستاده ایم تا توسط گروه‌های داوری مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا ۳۰ جوان را در ۱۰ زمینه به عنوان جوانان برتر استان معرفی خواهند کرد و طی برگزاری مراسمی از آنها تجلیل خواهیم کرد. 
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جشنواره جوانان برتر ایران زمین با هدف هویت بخشی به جوانان این مرز و بوم برگزار می‌شود و در آن قرار است این جوانان را به سایر جوانان هم استانی معرفی و از آنها به دلیل حضور و فعالیت و دغدغه مندی شان تجلیل و تقدیر کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها