مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت:

حمایت از فعالیت‌های ورزشی، مذهبی و فرهنگی مهاجران خارجی

بیان هنرمندانه دستاورد‌های نظام، وظیفه نخبگان و گروه‌های مرجع است

استاندار خراسان جنوبی: بیان هنرمندانه دستاورد‌های نظام، وظیفه نخبگان و گروه‌های مرجع است.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین،استاندار خراسان جنوبی در نشست سه ساعته با کنشگران فرهنگی استان گفت: کار ما به عنوان مسئولان دولتی حمایت و برداشتن موانع از سر راه تشکل‌ها و گروه‌های مردمی و نیز کار نخبگان و اقشار تأثیرگذار بیان هنرمندانه دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است.
آقای قناعت با اشاره به تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه افزود: دشمن در اهدافی که برای نابودی نظام اسلامی دنبال می‌کرد، موفق نشد، اما اکنون فهمیده آنچه موجب عزت و اقتدار ایران است، مبانی دینی و ارزشی و نیز پشتوانه مردمی است.
وی با بیان اینکه دشمن اکنون مردم را با جنگ روایت‌ها و تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی هدف قرار داده، گفت: در حال جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و به فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از دلایل اصلی و رمز شکست‌ناپذیری نظام اسلامی پشتوانه مردمی است و دشمن این مهم را هدف قرار داده است.
استاندار با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور دلایل مختلفی دارد، افزود: اینگونه هم نیست که در کشور‌های دیگر مشکلات اقتصادی وجود ندارند بلکه وضعیت گرانی در اروپا به مراتب بدتر از ایران است.


آقای قناعت به جنگ ترکیبی دشمن برای گرفتن پشتوانه مردمی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ما وارد شرایط بسیار سختی شده‌ایم و انتخابات پیش‌رو بسیار حساس است.
وی در ادامه انتخابات را منصه ظهور پشتوانه مردمی نظام اسلامی دانست و گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار راهبرد اصلی در انتخابات است و مسئولیت دو راهبرد رقابت و مشارکت در انتخابات معطوف به مثلث سه ضلعی حاکمیت، مردم و نخبگان سیاسی است که اگر با هم همکاری کنند، شاهد تحقق مشارکت در انتخابات خواهیم بود.

استاندار با بیان اینکه کمرنگ جلوه دادن نقاط قوت و پررنگ کردن نقاط ضعف در مردم از مهمترین ابزار دشمن در جنگ ترکیبی است، گفت: در سال ۲۰۲۳ تعداد ۴۲ هزار نفر به دلایل مختلف در آمریکا کشته شدند، اما رسانه‌های این کشور اصلاً به آن نپرداختند و آن را کمرنگ جلوه دادند و هیأت حاکمه هم اجازه انعکاس آن را نمی‌دهد در حالی که اگر در ایران یک فوت یا اتفاقی بیفتد آن را پررنگ می‌کنند.
آقای قناعت با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم افزود: یکی از مشکلات ما در خراسان جنوبی خشکسالی و تغییرات اقلیمی است، اما با همت دولت سیزدهم از محل پروژه انتقال آب دریای عمان به استان، ۶۰ میلیون متر مکعب آب خواهیم داشت که تا پایان سال ۱۴۰۴ محقق می‌شود.


وی با اشاره به گره‌گشایی از طرح فراملی راه آهن خراسان جنوبی در دولت سیزدهم گفت: این پروژه مهم از محل تهاتر نفتی تأمین اعتبار شد و تاکنون دو محموله نفتی در مجموع به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال برای ساخت این طرح به فروش رسیده است.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم شهر قاین مسئله فاضلاب بود و نارضایتی‌های زیادی در پی داشت، افزود: اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر قاین در دولت سیزدهم با سرمایه‌گذاری ایمیدرو آغاز شد که علاوه بر حل مشکل چندین ساله این منطقه پر جمعیت، آب مورد نیاز مجتمع فولاد قاینات را تأمین می‌کند.
کنشگران فرهنگی و اجتماعی هم در این جلسه سه ساعته پیشنهادات و برنامه‌های خود برای افزایش مشارکت در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها