خرم آباد-جام جم آنلاین- امام جمعه خرم‌آباد بر برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع نیازهای جوانان تأکید کرد و افزود: مسئولان به جوانان اهمیت دهند، چراکه موتور محرکه جامعه و سرمایه اجتماعی هستند و باید درخواست‌های آنان را تسهیل کرد
خرم آباد-جام جم آنلاین- امام جمعه خرم‌آباد بر برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع نیازهای جوانان تأکید کرد و افزود: مسئولان به جوانان اهمیت دهند، چراکه موتور محرکه جامعه و سرمایه اجتماعی هستند و باید درخواست‌های آنان را تسهیل کرد
کد خبر: ۱۴۴۵۵۲۴

 
به گزارش جام جم آنلاین لرستان حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ، در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر اظهار کرد: هر اقدام و عملی که منجر به تقویت نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بشود، حمایت از آن ضروری و لازم است. همچنین مخالفت با این مهم حرام بوده و جایز نیست.
وی بیان کرد: در گفتمان جمهوری اسلامی طراح اصلی میدان سیاست مردم هستند و با حضور خود چشم جهانیان را مبهوت و برگ زرینی دیگری را بر تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزایند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تکمیل سدهای در دست احداث ضروری است، افزود: سد بختیاری در اقلیم جغرافیایی لرستان است و باید به صورت جدی اقدامات لازم صورت گیرد، چراکه یکی از بزرگترین سدهای منطقه و مردم از آن بهره‌مند خواهند شد.
شاهرخی اضافه کرد: تکمیل سدها موجب توسعه شده و آینده روشنی را برای استان لرستان رقم خواهد زد.
وی در ادامه با اشاره به سفر برخی وزرا به لرستان ادامه داد: مشکلات و مسائل مختلف مردم به مسوولان بازگو می‌شود همچنین صنایع راکد و نیمه فعال، احداث صنایع جدید و اشتغال جوانان تا نتیجه نهایی به صورت مستمر پیگیری خواهیم کرد که در این راستا مصوباتی تصویب شده و توسط مسوولان با تلاش بی‌وقفه عملیاتی می‌شود.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به یک اسفند روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: حدود چهار هزار شهید روحانی در کنار دیگر رزمندگان در راه خدا و انقلاب به شهادت رسیدند، وجود شهدای قبل از انقلاب، شهدای محل خدمت به دست منافقین و همچنین دوران دفاع مقدس، نشان دهنده اراده این قشر برای پاسداری از نظام اسلامی است.
شاهرخی به بیان برخی ویژگی‌های شهید رحیمی پرداخت و گفت: اگر محبوبیت و مقبولیت باشد عموم مردم به استقبال خدمتگزار می‌روند، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالدین رحیمی از این دست افراد بود که مبارزه با رژیم پهلوی، تبعید را به جان خریدند و همراه انقلاب بودند.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بیان کرد: آشنایی با زندگی ایشان و صفات بارز این جوان بنی هاشم بر همگان ضروری است ، ادب و متانت، وارث خوبی‌های عصمت و طهارت، جوانمردی و مقاومت همراه با ایمان و علم ایشان برای جوانان الگوست.
شاهرخی همچنین بر برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع نیازهای جوانان تأکید کرد و افزود: مسئولان به جوانان اهمیت دهند، چراکه موتور محرکه جامعه و سرمایه اجتماعی هستند و باید درخواست‌های آنان را تسهیل کرد.
امام جمعه خرم‌آباد همچنین تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن غرورآفرین بود و اقشار  مختلف نشان دادند با وجود مشکلات پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها