سفیر پیشین ایران در لبنان تاکید کرد:

هراس آمریکا از گروه‌های مقاومت منطقه

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: آمریکا از گروه‌های مقاومت منطقه ترس دارد و می‌داند هر ضربه‌ای که وارد کند در مقابلش ضربه خواهد خورد.
سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: آمریکا از گروه‌های مقاومت منطقه ترس دارد و می‌داند هر ضربه‌ای که وارد کند در مقابلش ضربه خواهد خورد.
کد خبر: ۱۴۴۵۴۲۸

مسعود ادریسی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: آمریکا نیرو‌های بسیاری در منطقه دارد و در مسائل منطقه دخالت می‌کند آن هم به نفع یک رژیم نامشروع به نام اسرائیل.

وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر نیز که اسراییل بیشترین جنایت را در غزه مرتکب می‌شود آمریکا نه تنها حکم دادگاه لاهه که به نوعی اذعان به نسل کشی اسراییل در غزه داشت همچنین واکنش افکار عمومی دنیا را نادیده گرفته و از این موضوعات چشم پوشی می‌کند بلکه پیوسته همه گونه حمایت‌هایی اعم از مالی، تسلیحاتی و ... از اسرائیل دارد.

این دیپلمات پیشین کشورمان افزود: البته در مقابل گروه‌ های مقاومت نیز همانند حوثی‌ ها در دریای سرخ، گروه‌های مقاومت در عراق و لبنان هرگونه کمکی که در توان داشته باشند در جهت حمایت از غزه و جلوگیری از ظلم بی حد اسرائیل انجام می‌دهند.

ادریسی با تاکید بر اینکه گروه‌های مقاومت هم ضرباتی به حامی اصلی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا وارد می‌کنند، تصریح کرد: این کشور هم می‌داند تا زمانی که دخالت‌های بی‌جایش در منطقه وجود دارد این نوع واکنش‌ها نیز از سوی گروه‌های مقاومت علیه آمریکا وجود دارد.

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: چند روز پیش نیز شاهد بودیم آمریکا پس از کشته شدن چند سرباز خود با یک تبلیغات بسیار صحبت از حمله مطرح کرد، اما در عمل اقداماتی که انجام داد با آن تبلیغات خود چندان تناسبی نداشت و این نشان می‌دهد که آمریکا از گروه‌های مقاومت ترس دارد و می‌داند هر ضربه‌ای که وارد کند در مقابلش ضربه خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند تا زمانی که دخالت‌هایش در منطقه باعث ایجاد تشنج و تنش می‌شود باید این گونه ضربات را هم از سوی گروه‌های مقاومت که متحمل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها