شرکت تعاونی پرطلایی سینا شهرستان سلسله (دلفان) با تسهیلات بانک توسعه تعاون در حضور معاون تعاون وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل بانک توسعه تعاون افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۷۸

افتتاح شرکت تعاونی پرطلایی سینا سلسله با حمایت بانک توسعه تعاون

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نخستین روز سفر به استان لرستان بمناسبت دهه فجر و در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: انقلاب اسلامی رخداد عظیم عصر حاضر بوده است، آثار و برکات انقلاب اسلامی در سطح جهانی و بین المللی با بروز و ظهور نهضت های مقاومت و گرایش های جوانان غرب و شرق به دین مبین اسلام عیان گشته است.

وی افزود: مدیران اقتصادی کشور وظایف و ماموریت های سنگینی برای تسریع در پیشرفت اقتصادی و محرومیت زدایی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار بر عهده دارند، بانک توسعه تعاون نیز آمادگی کامل دارد تا همگام با سیاست های معاونت تعاون، برنامه های متنوع حمایت از تعاونگران را به اجرا درآورد.

این مقام بانکی تصریح نمود: آقای ویس کرمی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران آگاه و با تجربه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی کشور هستند که به ویژه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون احاطه و آگاهی کامل دارند، برنامه‌های ایشان در حوزه معاونت تعاون بسیار جامع و خردمندانه است و همان گونه که امروز در حضور معاونت تعاون شاهد افتتاح این پروژه هستیم، طی ماه های آینده نیز شاهد به بارنشستن ثمرات همکاری معاونت تعاون و بانک توسعه تعاون خواهیم بود و پروژه های متعددی در استان های سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حاشیه بهره‌برداری از شرکت تعاونی پرطلایی سینا سلسله در جمع خبرنگاران افزود: طی سالجاری بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصادی، صنعت، مسکن، کشاورزی، دام و طیور و… در کشور پرداخت شده است.

وی به سهم ۸۰۰۰ میلیارد ریالی لرستان از این تسهیلات اشاره و اضافه کرد: ۷۰ درصد تسهیلات ارائه شده توسط این بانک به تعاونی‌‌ها پرداخت شده است.
شیخ حسینی با اعلام این‌ که مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای شرکت تعاونی پرطلایی سینا سلسله پرداخت شده است، ادامه داد: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه این چند طرح تنها بخشی از طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در ایام دهه فجر امسال در کشور می‌باشند ادامه داد: در دهه فجر امسال ۱۸۳ طرح با میزان اشتغالزایی ۴۵۲۳ نفر و با تسهیلاتی بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه با قدرت مسیر توسعه را ادامه می‌دهیم گفت: تسهیلات ارائه شده توسط این بانک در راستای حمایت از تعاونی‌‌ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط انجام شده و بدون شک اولویت ما سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی است.

گفتنی است طرح تولیدی شرکت تعاونی پرطلایی سینا سلسله با حضور حامد ویس‌کرمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون ، در روستای تمیله شهرستان سلسله استان لرستان با مشارکت بانک توسعه‌ تعاون به بهره‌برداری رسید. کل سرمایه گذاری این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال بوده که بانک توسعه تعاون با اعطای تسهیلات ۴۰ میلیارد ریالی در اجرای آن مشارکت داشته است.

مراحل ساخت پروژه مشارکتی مرغ گوشتی پرطلایی سلسله در زمینی به مساحت ۳۹۰۰ متر مربع سال ۱۴۰۰ آغاز به کار نمود و بهمن ماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید. طرح مذکور با ظرفیت تولید ۲۰۰۰۰ قطعه در هر دوره، زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم نموده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها