بهترین بازی های رومیزی برای اقامت در کلبه چوبی

اقامت در یک کلبه چوبی ایده جذابی برای کسانی است که به جنگل و طبیعت علاقه دارند. کلبه‌های چوبی برخلاف تصور بسیاری از افراد امکانات رفاهی کاملی دارند و برای اقامت خانوادگی هم مناسب هستند. شما می‌توانید در بسیاری از شهرهای شمالی کشور این نوع کلبه‌ها را ببینید.
اقامت در یک کلبه چوبی ایده جذابی برای کسانی است که به جنگل و طبیعت علاقه دارند. کلبه‌های چوبی برخلاف تصور بسیاری از افراد امکانات رفاهی کاملی دارند و برای اقامت خانوادگی هم مناسب هستند. شما می‌توانید در بسیاری از شهرهای شمالی کشور این نوع کلبه‌ها را ببینید.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۰۳

اکثر کلبه‌های چوبی در نزدیکی روستاها و جنگل‌ها ساخته شده‌اند و از دریا دور هستند. اگر این نوع کلبه‌ها را برای اقامتتان انتخاب کرده‌اید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که چند بازی رومیزی با خودتان به سفر ببرید. این بازی‌های ساده ولی هیجان‌انگیز می‌توانند شما و هم‌سفرانتان را برای مدتی سرگرم کنند. همچنین ایده خوبی برای وقت‌گذرانی در روزهایی هستند که به دلیل شرایط آب و هوایی امکان خارج شدن از کلبه وجود ندارد. ما در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های رومیزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

خیانت در خانه‌ای بالای تپه

اگر از بازی های فکری با تم ترسناک و اسرارآمیز خوشتان می‌آید، این بازی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. بازی فکری خیانت در خانه‌ای بالای تپه برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت خانوادگی یا با دوستان انجام دهید و از بیش از 50 سناریوی جذاب این بازی لذت ببرید. همچنین تعداد بازیکنان باید بیش‌تر از چهار نفر باشد. حدود 328 قطعه در جعبه این بازی رومیزی وجود دارد که به شما در حل معماها کمک خواهند کرد. انجام این بازی رومیزی زمانی که در یک کلبه چوبی اقامت دارید؛ هیجان بازی را دوچندان خواهد کرد.

اسپلندور

این برد گیم در لیست جذاب‌ترین بازی‌های رومیزی دنیا قرار دارد. بازی اسپلندور (Splendor) برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است. بازیکنان این بازی رومیزی در نقش یک تاجر جواهرساز باید بتوانند امتیازات خود را به عدد 15 برسانند. کسی که زودتر از بقیه بتواند این امتیاز را به دست بیاورد، برنده بازی خواهد بود. این بازی سرگرم‌کننده برای دو تا چهار بازیکن طراحی شده است. در بسته‌بندی بازی اسپلندور چندین کارت و مهره وجود دارند که شما برای انجام بازی به آن‌ها احتیاج خواهید داشت. این بازی بر اساس استراتژی ‌مدیریت منابع طراحی شده است بنابراین می‌تواند حسابی فکر شما و سایر بازیکنان را درگیر کند.

جایپور

تا اینجا دو مورد از بهترین بازی‌های رومیزی را معرفی کردیم که تعداد بازیکنان آن‌ها باید بیش از دو نفر باشد. حالا می‌خواهیم به بررسی یک بازی رومیزی دونفره بپردازیم. بازی جایپور (Jaipur) یک بازی جذاب دونفره است که در کم‌تر از نیم ساعت به پایان می‌رسد. از نظر دشواری هم این بازی رومیزی در دسته بازی‌های آسان قرار می‌گیرد. همه افراد بالای 10 سال می‌توانند با بازی رومیزی جایپور سرگرم شوند. اساس بازی جایپور، خریدوفروش است. کسانی می‌توانند برنده این بازی دونفره شوند که بهترین موقعیت‌ها را برای خرید یا فروش شکار کنند.

شب مافیا

این روزها بازی مافیا به‌قدری در میان جوانان محبوبیت پیدا کرده است که صحبتی درباره آن باقی نمی‌ماند. بااین‌حال اگر هنوز این بازی جذاب را امتحان نکرده‌اید؛ باید بگوییم که بازی مافیا یک بازی بر مبنای متقاعد کردن افراد است. کسانی که توانایی خوبی در مذاکره و صحبت کردن دارند، برنده این بازی فکری خواهند بود. اگر شما هم فکر می‌کنید که از قوه استدلال و توانایی سخنوری خوبی برخوردار هستید؛ این بازی جذاب را امتحان کنید. در ضمن یادگیری قوانین این بازی به‌هیچ‌وجه دشوار نیست و شما به‌راحتی می‌توانید این بازی رومیزی را با سایر اعضای خانواده‌تان انجام دهید.

مونوپولی

مونوپولی یک بازی رومیزی قدیمی است که بسیاری از شما با آن خاطره دارید. این بازی جذاب برای اولین بار توسط برادران پارکر طراحی شد. هدف از این بازی آموزش و تمرین مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری دارایی‌ها است. کسانی می‌توانند برنده این بازی شوند که بیش‌ترین دارایی‌ها را به دست آورده باشند. مونوپولی یک بازی دو تا چهارنفره است و همه افراد در هر سنی می‌توانند این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را انجام دهند.

هوکس

بازی رومیزی هوکس یا حقه یک بازی استدلالی است که در آن بازیکنان باید هویت دیگران را حدس بزنند. ممکن است در نگاه اول این بازی شبیه به بازی شب‌ مافیا به نظر برسد؛ در حالی که این دو بازی شباهتی به یکدیگر ندارند. قوانین بازی هوکس (Hoax) کمی پیچیده‌تر است و بازیکنان در اول بازی می‌توانند به کمک کارت‌های مختلفی اطلاعات بیش‌تری درباره هویت دیگران به دست بیاورند. این بازی باید حداقل سه بازیکن و حداکثر شش بازیکن داشته باشد.

تخته نرد

تخته نرد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی که ریشه‌هایی باستانی دارد را نباید از یاد برد. برخی از تاریخدانان بر این باورند که قدمت بازی تخته نرد به هزاران سال قبل برمی‌گردد و تمدن‌های مختلفی مانند مصریان، سومریان و پارس‌ها این بازی را به شکل‌های مختلفی با استفاده از چوب، سنگ و استخوان انجام می‌دادند. بازی تخته نرد قوانین پیچیده‌ای ندارد و همه افراد می‌توانند از طریق این بازی برای ساعاتی سرگرم شوند. برای پیروزی در این بازی باید هوش را با چاشنی شانس ترکیب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها