یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
طی مراسمی در روز 11 بهمن 1402 با حضور دکتر محمد احمدی معاون بازرگانی و فنی شرکت ملی پست، نادر حجازیان رئیس هیئت مدیره هلدینگ سپاس، بهاره شریفیون مدیر عامل هلدینگ سپاس و فرزانه دانشمند مدیر عامل شرکت همیشه پویا (زیرمجموعه هلدینگ سپاس) قرارداد همکاری بلندمدت سه ساله در حوزه ارائه خدمات پست مستقیم ترکیبی با نام تجاری "یاپُست" امضاء و مبادله گردید.
نادر حجازیان با سابقه درخشان در صنعت پرداخت کشور، یکی از امضاکنندگان این قرارداد همکاری بوده است. ریاست هیئت مدیره شرکت فن آوران انیاک کیش، عضویت در هیئت مدیره تجارت پی، ریاست هیئت مدیره هلدینگ سپاس و نقش پررنگ در عقد قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس با بیمه دات کام، بخشی از تجربیات سی ساله حجازیان در این حوزه است. یاپست تازهترین دستاورد هلدینگ سپاس و حجازیان به عنوان رئیس هیئت مدیره این مجموعه است.
یاپُست یکی از محصولات شرکت زیرمجموعه هلدینگ سپاس به نام پیک فرزانه پویان (با نام تجاری همیشه پویا) میباشد. این محصول به عنوان یک سکوی نرم افزاری و دانش بنیان توسعه یافته است تا جایگاه خود را به عنوان یک رسانه پرمخاطب و مدرن تبلیغات مستقیم تثبیت کند.
سامانه یاپُست با همکاری شرکت ملی پست، یک سرویس نوین بازاریابی و پست مستقیم الکترونیکی راه اندازی کرده است. این سرویس با دسترسی به آمار و اطلاعات بیش از ۱۳۴ هزار نقطه جغرافیایی به تفکیک خانوار، مشاغل و اصناف بر این تصمیم است تا نیازمندیهای افراد مختلف برای بازاریابی مستقیم را برطرف سازد.
پست مستقیم یک رسانه تبلیغاتیست که زیرساخت آن را بانکهای اطلاعاتی مشاغل عمومی، دولتی و خصوصی تشکیل میدهند. این سرویس شامل مرسولاتی مانند پست مستقیم با نشانی، بدون نشانی و پست جواب قبول است. در این سرویس تمامی مراحل قبول سفارش، چاپ، پاکتگذاری و توزیع بر اساس کدپستی ده رقمی قابل انجام است.
چرخه استفاده از سرویس پست مستقیم به شیوه زیر میباشد که طی یک هفته انجام میپذیرد:
YaaPost سکوی تبلیغات مستقیم الکترونیکی (Electronic Direct Marketing) است که به اختصار EDM نامیده میشود. این محصول کارکردهایی گسترده و متنوع در حوزه تبلیغات مستقیم بر بستر بانک اطلاعات پستی دارد که به توسعه فروش و کسب و کار بنگاههای اقتصادی خدماتی و تولیدی کمک میکند. از کاربرد این سامانه میتوان به بازاریابی و تبلیغات برای بنگاههای حقیقی و حقوقی، روابط عمومی سازمانها جهت خدمات پیشخوانی و تبلیغات برای انتخابات اصناف اشاره کرد.
سرویس یاپُست منجر به ارتقای سرانه مرسولات پستی به عنوان یکی از شاخصههای توسعهیافتگی در شاخصهای جهانی ITI Index میگردد. ارتقای این شاخص ضمن داشتن اثرات مالی و اقتصادی برای کسب و کارها، منجر به بهبود شاخص توسعه یافتگی جهانی در حوزه فناوری اطلاعات خواهد شد. این شاخص در کشور چین ۱۸۰۰، در آمریکا ۱۲۰۰، در اروپا میانگین ۶۰۰، در منطقه ترکیه ۸۰ و در امارات ۴۰ است. با توجه به این که مقدار این شاخص در کشور ایران که حدوداً ۴/۰۳ است، یکی از مهمترین استراتژی ها جهت ارتقای آن، توسعه سرویس پست مستقیم الکترونیکی است که هلدینگ سپاس طی قرارداد یاد شده و از طریق یکی از شرکتهای زیر مجموعه (همیشه پویا) با همکاری شرکت ملی پست، گامهای اولیه را در این زمینه برداشته است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد