تشدید اختلافات در بین سران رژیم صهیونیستی
سیدرضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

تشدید اختلافات در بین سران رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان دوویو در شمال فلسطین اشغالی را برای حمایت از مردم و مقاومت غزه با سلاح مناسب هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۴۴۶۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «دوویو» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه صبح امروز جمعه به وقت محلی تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پادگان دوویو با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی پس از نفوذ پهپاد مشکوک به صدا درآمد.

مقاومت اسلامی لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که مقر تیپ دوم پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «عین زیتیم» با ده‌ها راکت «کاتیوشا» هدف قرار داد.

پیش از آن، حزب الله اعلام کرد که پایگاه هوایی «میرون» رژیم اشغالگر را با موشک «فلق» هدف قرار داده است. به این ترتیب، این سومین حمله موشکی حزب الله به پایگاه میرون از زمان آغاز عملیات نظامی علیه اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی از ۸ اکتبر ۲۰۲۳ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها