در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان صورت گرفت:

کمک 30 میلیاردی خیرین ایلامی در جشن گلریزان

در دهه فجر انجام شد:

آزادی ۲۵ زندانی نیازمند مالی با حضور رییس‌کل دادگستری استان ایلام

در مراسمی به مناسبت دهه فجر و با کمک ستاددیه و ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی، 25 زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۲۴

به گزارش جام جم آنلاین ؛  ۱۵ زندانی جرایم غیر عمد و ۱۰ زندانی با ارفاقات قانونی در دهه فجر آزاد شدند

عمران علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم به نقش انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام اشاره کرد و اذعان داشت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ریشه مذهبی آن است و این انقلاب با اعتماد به دین حقیقی و پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسیده است. وی در ادامه به اهمیت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دهه فجر نیز تاکید کرد.

رییس کل دادگستری خاطر نشان کرد: تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت در راستای بازاجتماعی کردن زندانیان و حل مشکلات آنان است و زحمات کارکنان و مسئولین خدوم زندان‌های استان قابل تقدیر است

جمشید اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام در حاشیه این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون با کمک خیرین و ستاددیه استان ۱۵۰ زندانی جرایم غیر عمد و ۲۱ زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و تا پایان سال به تعداد آزادی‌ها افزوده می‌شود.

گفتنی است مسئولین سپاه استان و رییس بسیج حقوق دانان نیز در این مراسم حضور داشتند و در پایان طی لوحی از سوی رییس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان از مراد بابایی مدیرعامل ستاد دیه ایلام تجلیل شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها