اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی در نخستین روز افتتاحیه‌های پروژه‌های دهه فجر استان از کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۰۰۰ پروژه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۰۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین‌نژاد امروز (۱۵ بهمن ماه) در افتتاح یکی از پروژه‌های آموزشی شهرستان بجنورد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال قرار است ۹۰۰ افتتاحیه برگزار شود که ۷۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن‌ها هزینه شده است. کلنگ‌زنی نیز در دهه فجر در استان انجام می‌شود که ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش اعتباری دارند.

وی گفت: به‌صورت جدی پیگیر به سرانجام رسیدن پروژه‌های ناتمام استان هستیم و در حوزه‌های مختلف، آنها را ادامه می‌دهیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: عزم دولت برای اتمام پروژه‌های ناتمام استان جدی است، به‌عنوان مثال سد گلمندره در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد تا به مرحله آبگیری رسید.

حسین‌نژاد بیان کرد: درباره پروژه‌های آموزشی و مرتبط با دانش‌آموزان اقدامات مثبتی انجام شده است، مثلاً پروژه استخر دانش‌آموزی در گذشته به محل نگهداری دام تبدیل شده بود، اما در این دولت به بهره‌برداری رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این مراسم، گفت: مصوبات خوبی از محل سفر مقام معظم رهبری در استان اجرا شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ادامه داد: ابرپروژه‌هایی در استان در حال اجراست که با به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات رفع خواهد شد.

وی به ارتقای زیرساخت‌های آموزشی در این نظام اشاره و اضافه کرد: آینده کشور در دستان دانش‌آموزان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها