دشمن با رواج بدحجابی به جنگ اعتقادات رفته است

فرماندار کهگیلویه در آیین زنگ انقلاب گفت: سلب ایمان و اعتقاد به باورهای دینی و رواج بدحجابی از اهداف دشمن علیه ما در فضای مجازی است.
کد خبر: ۱۴۴۳۴۱۳
به گزارش جام جم آنلاین،حمزه محقق زاده در آیین زنگ انقلاب گفت: در عصر جدید شرایط به مراتب دشوارتر از جنگ سخت است و فضای مجازی بهترین فرصت برای یک مملکت است که اگر از آن درست استفاده شود.
محقق زاده از سلب ایمان و اعتقاد به باورهای دینی و اسلامی به عنوان یکی از اهداف دشمن علیه ما در فضای مجازی نام برد.
وی با اشاره به مانور دادن دشمن بر مسئله حجاب، گفت: با ترویج بی‌حجابی سعی در کمرنگ کردن اعتقادات و ضربه به فرهنگ خانواده‌های ایرانی و اسلامی دارد.
فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: اکنون ما وظیفه داریم که با شناسایی اهداف دشمن خودمان را برای جنگ نرم آماده کنیم و در مقابل شایعه پراکنی و دروغ‌هایی که در فضای مجازی علیه کشور ما و نظام ما و انقلاب ما دارند مواظبت و صیانت کنیم.
وی ضمن گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل انقلاب را از سال ۱۳۴۲ آغاز و بعد از ۱۵ سال تبعید در بهمن ۵۷ با توکل بر خدا و حمایت آحاد مردم به پیروزی رساند.
محقق زاده در ادامه به اهمیت جایگاه مساجد در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: مردم در طول ۱۵ سال امام را همراهی کردند و مساجد به عنوان پایگاه‌های انقلاب اسلامی بودند.
محقق زاده نقش مساجد و منبر علما و انقلابیان را پر رنگ خواند و گفت: با توجه به نبودن فضای مجازی در دهه پنجاه، مساجد محلی برای کسب علم و آگاهی و همچنین شنیدن سخنرانی‌های امام خمینی بودند و مردم در چهار گوشه ایران متوجه قیام حضرت امام شدند و به پا خاستند.
وی ظلم و استبداد رژیم پهلوی و نقش کشورهای استعمارگر را از دلایل انقلاب مردمی دانست و بیان کرد: فراگیری ظلم باعث شد مردم به دنبال آزادی باشند و از دیگر دلایل این حرکت، تصمیمات کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس برای حاکمیت ایران بوده است.
فرماندار کهگیلویه مهم‌ترین و اصلی‌ترین شعار جمهوری اسلامی در انقلاب ۵۷ را استقلال طلبی عنوان کرد و افزود: بر این مبنا که تمام شئونات مملکت را خودمان انجام دهیم و با تمام کشورها ارتباط داشته باشیم که لازمه پیشرفت داشتن ارتباط با سایر کشورهاست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها