یزد- حسین دشتی گفت: در اختتامیه جشنواره شعر فجر در تهران حجت الاسلام ذکریا اخلاقی به عنوان شاعر ویژه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می شود.
کد خبر: ۱۴۴۳۳۴۱
نویسنده کاظم صادقپور

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد از اجرای ویژه برنامه‌های شعرخوانی و رونمایی از کتاب همزمان با ایام الله دهه فجر دراستان خبر داد.

حسین دشتی گفت: ۱۷ بهمن ماه همایش تبیینی خدمت و خیانت پهلوی در استان برگزار می شود و در حوزه شعر نیز در اختتامیه جشنواره شعر فجر در تهران حجت الاسلام ذکریا اخلاقی به عنوان شاعر ویژه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اکران فیلم های فجر را در استان یزد هم خواهیم داشت و رونمایی از فیلم ایساتیس نیز از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است همچنین در حوزه نمایشی نیز هفت اثر از استان یزد به جشنواره فجر راه پیدا کرد .

رییس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: انعکاس وسیع و فراهم سازی حضور و مشارکت خبرنگاران و بهره گیری در جهت انعکاس خبری مراسم های دهه فجر در استان از جمله شرح وظایف این کمیته است.

احمد شبانی افزود: خبرنگاران و رسانه ها به صورت خودجوش در برنامه های دهه فجر حضور داشته و دارند و قدردان زحمات همه اصحاب رسانه استان هستیم اما این کمیته به منظور هماهنگی و هر گونه حمایت از این بخش تشکیل شده و انجام وظیفه می کند.

رییس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یکی از اقدامات مثبت نیز نظر سنجی و انعکاس نظرات مردم و همچنین بیان دست آوردهای بیش از چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها