استاندار کرمان:

کارکنان هلال‌احمر مرد روزهای سخت هستند

یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان با حضور مقامات‌ کشوری، استانی و خانواده شهدای امدادگر به صورت برخط با دیگر استان‌ها برگزار شد.
یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان با حضور مقامات‌ کشوری، استانی و خانواده شهدای امدادگر به صورت برخط با دیگر استان‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم گفت: کارکنان هلال‌احمر مرد روزهای سخت هستند و دراستان کرمان که استانی پرحادثه است، مجموعه هلال احمر همیشه درگیربوده و حضور پررنگ دارد. 

وی ادامه داد: هلال احمر مکان بزرگی مملو ازجوانانی است که داوطلبانه و بدون توقع کار می‌کنند. 

فداکار، افزود: بیشتر شهدای حادثه تروریستی کرمان به خانوادگی بودند و این ارادت خانواده‌ها را به مکتب شهید سلیمانی نشان می‌دهد، شهدای هلال احمر در این حادثه در حال خدمت‌رسانی به زوار بودند و در همان لحظات اولیه حضور جمعیت هلال احمر نشان دهنده تلاش‌های آنها در همه عرصه‌هاست. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: تجربه علمی و عینی به ما نشان داده که تفاوت و فاصله بزرگی میان مرگ طبیعی و شهادت است، شهید دارای سه معیار بزرگ انسانی است و آنهایی که در میدان‌ها حاضر هستند، یادشان همواره زنده خواهد ماند و خانواده شهدا همواره قابل احترام و عزت خواهند بود. 

وی با اشاره به خاطرات شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم بر دل‌های مردم حکومت می‌کند و در دل مردم جا دارد، همواره آرزوی شهادت داشت و شهدا از ارج و قرب الهی برخوردار هستند. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در این یادواره گفت: ارزش خدمات شهید عزیزمان به مردم مخصوصاً در ایام اربعین، به زائران امام حسین (علیه السلام)، نزد خداوند بسیار ارزشمند است. 

کولیوند، در ادامه افزود: یاد شهدا و پیام شهدا را بایدبیاد داشته باشیم و غافل نشویم، ما همه فرزندان خانواده‌های شهدا هستیم و نباید آنها را تنها بگذاریم، بلکه از خانواده این شهدا و صبوری و مقاومت آنها باید روحیه امید و اقتدار بگیریم. 

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر خانواده شهدا هستند و به خانواده‌های شهدا قول می‌دهیم پیام شهدا را فراموش نکنیم. 

کولیوند، تلاش‌های هلال احمر در همه حوادث را قابل تقدیر دانست و گفت: خدمات ما در حدی است که عالی‌ترین نشان فداکاری دولت ترکیه از سوی صلیب سرخ در زلزله ترکیه به جمعیت هلال احمر  ایران تعلق گرفت و صادقانه و دلی کار کردیم. 

در این آیین از خانواده‌ شهیدان علیرضا سعادت ماهانی و مکرمه حسینی، دو شهید امدادگر هلال احمر حادثه تروریستی کرمان تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها