همزمان با نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی اولین جلسه رسمی بررسی سوابق کانديداهای اسلامشهری برای رسیدن به نفر واحد در لیست نیروهای انقلابی برگزار شد.
همزمان با نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی اولین جلسه رسمی بررسی سوابق کانديداهای اسلامشهری برای رسیدن به نفر واحد در لیست نیروهای انقلابی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۷۱
نویسنده مهدی یزدی نژاد

در این جلسه که با حضور اعضای شورای همگرایی نیروهای انقلاب و معتمدین محلات و برخی بانوان فعال برگزار شد، سه نفر از کانديداهای اصلی جریان انقلابی از جمله دکتر مهدی شریفیان نماینده فعلی مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، دکتر سعید کرمی و سرکار خانم دکتر منوره سادات زینی به شرح برنامه ها و موضوعات خود پیرامون مجلس پرداختند.

جلسات شورای همگرایی نیروهای انقلابی شهرستان اسلامشهر با هدف بررسی سوابق دیگر کانديداها تا انتخاب اصلح ترین فرد برای نمایندگی مردم اسلامشهر در لیست جریان انقلابی ادامه دارد و در روز های آتی این جریان قرار است جلسات متعدد دیگری را نیز با کاندیدهای ثبت نام کرده در انتخابات مجلس برگزار نماید.

شورای همگرایی نیروهای های انقلابی شهرستان اسلامشهر به عنوان مهمترین و اصلی ترین محفل نیروهای انقلابی ۴ سال قبل توانست با کسب یک کرسی بومی از بین ۳۰ نماینده تهران, ری شمیرانات پردیس و اسلامشهر، آرزوی ۴۰ ساله مردم اسلامشهر برای داشتن یک نماینده بومی را رقم بزند.

بطوری که امروز به برکت داشتن نماینده ای بومی که با همت شورای همگرایی نیروهای انقلاب در مجلس حضور دارد، شاهد پیگیری بسیاری از مشکلات مردم اسلامشهر و تحقق مطالبات آنها از جمله جذب هزاران میلیارد بودجه برای پروژه های بزرگی همچون بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی، مترو اسلامشهر، سرانه های آموزشی و پرورشی، سرانه های ورزشی، سرانه های خدماتی و زیر بنایی و‌‌… تا پیگیری و حضور مسئولین ارشد کشوری برای حل مشکلات مردم هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها