فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت جدی تحت رصد فرمانداری و دیگر دستگاه های نظارتی قرار دارد، از نامزدها و ستادهای انتخاباتیشان خواست تا به قانون پایبند باشند.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۴۳

جام جم آنلاین؛  “محمدرضا آمویی” در همایش پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات پیش رو موضوع بسیار مهمی است که همه می توانیم با انجام درست وظایف خود زمینه مشارکت حداکثری را در این رویداد فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در این میان ابتدا از نامزدهای انتخابات می خواهم پیش از آنکه به صورت رسمی وارد این عرصه شوند حتما به قانون برگزاری انتخابات رجوع کنند و بار دیگر مروری بر قوانین برگزاری این رویداد مهم و خصوصا موضوع تبلیغات داشته باشند.

آمویی تصریح کرد: موضوعی که نامزدهای انتخابات باید مدنظر قرار دهند اعلام آدرس ستادهای انتخاباتی خود و روسای آن ها به فرمانداری است.

فرماندار کرمانشاه در خصوص تعداد ستادهای انتخاباتی برای هر کاندیدا هم گفت: هر کدام آن ها می توانند یک ستاد انتخاباتی مرکزی داشته باشند و در کنار آن یک ستاد فرعی در هر ناحیه شهرداری و یک ستاد انتخاباتی هم در بخش های ۵ گانه شهرستان کرمانشاه برپا کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ستادها، افراد کاندیدا می توانند در حوزه فضای مجازی هم طبق قانون و مقررات به فعالیت تبلیغاتی بپردازند که البته لازم است آدرس کانال حتما در اختیار فرمانداری قرار گیرد.

آمویی گفت: کاندیداها همچنین می توانند از ظرفیت شبکه استانی زاگرس هم طبق چارچوب و قوانین پیش بینی شده برای معرفی خود و برنامه هایشان استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در ادامه از پیش بینی نقاطی برای انجام تبلغیات محیطی با همکاری شهرداری خبر داد و گفت: بیلبوردهای تبلیغاتی به صورت مساوی و یکسان در اختیار نامزدها قرار می گیرد.

وی یادآور شد: برخی نقاط نیز برای تشکیل ستادهای انتخاباتی و انجام تبلیغات ممنوع است که آدرس کامل این محلات به روسای ستادهای انتخاباتی نامزدها اعلام خواهد شد.

آمویی در پایان و با بیان اینکه مجلس محل قانون گذاری است، از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم خواست تا به عنوان نامزد ورود به عرصه قانون گذاری خود مجری قانون باشند و با رعایت نکات مورد نظر زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها