معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت توقف جنگ در نوار غزه و لزوم پاسخگویی به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۶۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در یک مراسم تصریح کرد: تا زمانی که جنگ در نوار غزه متوقف نشود در لبنان نیز متوقف نخواهد شد.

وی افزود: اگر اسراییل دایره حمله‌های خود را علیه لبنان گسترش دهد ما نیز با یک قدرت تاثیرگذار و بُرد جدیدی از توان‌مان عناصر دشمن را هدف قرار می‌دهیم. رژیم صهیونیستی می‌فهمد منظور ما چیست.

نعیم قاسم اضافه کرد: هرگونه مذاکرات سیاسی در خصوص جبهه جنوبی لبنان به بعد از پایان جنگ در نوار غزه موکول می‌شود. ارتباطی میان مسایل سیاسی از جمله بحث ریاست جمهوری لبنان با تحولات جنوب این کشور وجود ندارد. کسی نمی‌تواند میان این‌ها زد و بند کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله به نبرد خود با اسراییل ادامه می‌دهد و همزمان در داخل لبنان به مردم کمک کرده و تلاش می‌کند زمینه برای انتخاب رییس جمهور مورد توافق مهیا شود.

حزب الله لبنان در جدیدترین عملیات خود علیه سیستم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی از توان موشکی جدید خود رونمایی کرده است.

این نیرو‌ها به تازگی با استفاده از این موشک‌ها سیستم‌های جاسوسی پیشرفته رژیم صهیونیستی را در منطقه جل الاعلام هدف قرار دادند.

موشک هدایت شونده مذکور دارای دوربین‌های کارگذاشته شده است که می‌تواند در حین انجام عملیات و اصابت به هدف مورد نظر تصاویر این عملیات را به ثبت و ضبط کرده و برای نیرو‌های مقاومت ارسال کند.

این مساله در جنگ روانی و رسانه‌ای که دشمن صهیونیستی علیه نیرو‌های مقاومت لبنان به راه انداخته بسیار مهم است چرا که صهیونیست‌ها بعد از هر عملیات نیرو‌های مقاومت لبنان مدعی می‌شوند که این عملیات در منطقه‌های خالی و از قبل تخریب شده صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها