درخشش تنها نماینده استان بوشهر بین شهرداری های کشور؛

شهرداری برازجان برگزیده جایزه ملی شد

شهرداری برازجان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در نخستین نمایشگاه ملی «شهریران» شرکت کرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۴۰۵

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهرداری برازجان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در نخستین نمایشگاه ملی «شهریران» شرکت کرد.
 
در این رویداد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران و از یکم الی سوم بهمن ماه جاری با هدف تعالی مدیریت شهری برگزار گردید، شهرداری‌های منتخب کشور در قالب «جایزه ملی شهید باکری» بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با رویکرد معرفی الگوهای تخصصی مدیریت شهری برگزیده شدند.
 
 بنا بر این گزارش، شهرداری برازجان به عنوان یکی از شهرداری های برتر کشور برگزیده شد و تندیس نمایشگاه و لوح تقدیر از سوی دکتر جواد وزیری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سید سجاد انوشه معاون سازمان امور شهرداری های کشور و همچنین دکتراحمدی مدیر کل خدمات شهری سازمان دهیاری و شهرداری های کشور به مرتضی قدوسی شهردار برازجان اهدا شد.
 
بر اساس این گزارش؛ دکتر انوشه معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تحسین فعالیت های صورت گرفته از سوی شهرداری برازجان تعداد ۵ خودروی ون و ۵ ست تنفسی آتش نشانی را به عنوان هدیه ویژه به شهرداری برازجان اهدا کرد.
 
گفتنی است غرفه شهرداری برازجان با پخش ویدیوهایی از عملکرد این مجموعه در حوزه های مختلف شهری و نمایش بخشی از آن ها بصورت تابلو و همچنین ارائه ایده و طرح های مختلف مدیریت شهری، مورد استقبال چشمگیر عموم بازدید کنندگان قرار گرفت.
 
گفتنی است مراسم پایانی این نمایشگاه با حضور اغلب شهرداران کشور و رؤسای شرکت های دانش بنیان برگزار شد.
 
 
شهرداری برازجان برگزیده جایزه ملی شد
 
شهرداری برازجان برگزیده جایزه ملی شد
 
شهرداری برازجان برگزیده جایزه ملی شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها