مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان:

انشعابات غیرمجاز سد راه توزیع عادلانه آب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: ازابتدای امسال تا کنون تعداد 5 هزار و 803 انشعاب غیر مجاز در استان کرمان شناسایی و تبدیل به مجاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: ازابتدای امسال تا کنون تعداد 5 هزار و 803 انشعاب غیر مجاز در استان کرمان شناسایی و تبدیل به مجاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۰۵۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علیرضا عبدیان، با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز مانع دسترسی عادلانه شهروندان به آب خواهد بود اظهارداشت: وجود انشعاب‌های غیرمجاز در شهرها و روستاها حق مشترکان قانونی آب را تضییع می کند و مشکلاتی را در مسیر خدمت رسانی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه قانون، استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع آب را جرم اعلام کرده تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز پس از شناسایی جریمه و یا به مراجع قضایی معرفی می شوند و شرکت آبفا این موضوع را با جدیت دنبال می کند چرا که این انشعابات علاوه بر تضییع حقوق سایر شهروندان، شبکه آب را در معرض آلودگی قرارمی دهد و به همین دلیل برخورد با این موارد جزو اولویتهای آبفا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با تاکید بر این موضوع که نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب غیرقانونی است خاطر نشان کرد:  نصب مستقیم پمپ برروی کنتور و یا شبکه آب غیرمجاز است و متخلفان جریمه می شوند. 

وی با اشاره به کاهش بارندگی ها در چند سال اخیر بر لزوم مدیریت مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: انتظار می رود همه شهروندان با رعایت الگوی مصرف از اسراف بپرهیزند و درصورت مشاهده انشعابات غیرمجاز و یا نصب مستقیم پمپ به شبکه این موارد را به پلیس آب و سامانه 122 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها