مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

از ظرفیت سازندگان بومی خوزستان بیش از پیش بهره مند شویم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: سازندکان بومی خوزستان به یک بلوغ همه جانبه  دست پیدا کرده اند و باید بیش از پیش از ظرفیت آن ها بهره مند شویم.
کد خبر: ۱۴۴۱۰۱۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین – خوزستان، علیرضا دانشی در دومین روز چهاردهمین نمایشگاه ساخت و تجهیزات صنعت نفت خوزستان در حاشیه انعقاد قراردادهای ساخت و خرید داخل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با شرکت های داخلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز اظهار کرد: نمایشگاه یک بهانه برای تبادل افکار و ارتقا فضاهای کسب و کار است تا به واسطه این ارتباط ها شاهد رشد و توسعه باشیم؛ در طی سال تلاش های بسیاری انجام می شود اما روزهای برگزاری نمایشگاه، دیدار شرکت ها با یکدیگر فرصت مغتنمی بوده که همگی باید در جهت شکوفایی اقتصاد کشور از این فرصت استفاده کنند.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب نمایشگاه امسال را با کیفیت اعلام و عنوان کرد: در این نمایشگاه برای سازندگان، مجموعه های دانش بنیان و مجموعه های بالادستی صنعت نفت فضای مساعدی فراهم شده تا از ظرفیت بخش های مختلف بهره مند شوند.

وی با اشاره به قراردادهای منعقد شده در این روز گفت: قراردادها ارزشی بالغ بر 4.3 همت است که با توجه به جایگاه ویژه استان، با شرکت های بومی منعقد شده و سهم عمده آن برای رفع بیکاری است است لذا پس از این شرکت های سازنده باید با اهتمام ویژه مساله ساخت را دنبال کنند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: سازندکان بومی خوزستان به یک بلوغ همه جانبه  دست پیدا کرده اند و باید بیش از پیش از ظرفیت آن ها بهره مند شویم.

دانشی بیان کرد: وارد فاز دوم قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی شده ایم، در این بازه زمانی حدود 30 قرارداد پژوهشی بار اول و فناوری برنامه ریزی کرده ایم که به صورت ویژه در حال پیگیری هستند، امروز نیز 9 قرارداد پژوهشی امضا کرده ایم.

وی با بیان اینکه این شرکت خود را برای ارتقا سطح دانش کشور و مراکز علمی مکلف می داند، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا از توان دانشگاه ها و مراکز علمی، حتی دانشگاه صنعت نفت که مظلوم واقع شده است استفاده کنیم همچنین با دانشگاه های مختلف استان و خارج استان همکاری کرده و خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: نگاه شرکت به شکوفایی علمی کشور است لذا هر بخشی که نوآوری، خلاقیت، ورود به مرز دانش و دیدگاه جدید داشته باشد، آمادگی همکاری با آن بخش را داریم چرا که خود را حامی و خادم مجموعه های علمی و دانشگاه های کشور می دانیم.

دانشی راه برون رفت از تحریم ها را ورود به مرز دانش اعلام و عنوان کرد: ما می توانیم، توانسته ایم و خواهیم توانست که به این مهم دست پیدا کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها