نایب رییس مجلس فلسطین گفت: ما به صهیونیست و همپیمانان آن‌ها اجازه نمی‌دهیم که شروط خود را در قبال ما اعمال و پروژه‌های نابودگرانه خود را پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، احمد علی فیصل نایب رئیس مجلس فلسطین در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA)، گفت: از مجلس ایران به دلیل این میزبانی بزرگوارانه و سخاوتمندانه تشکر می‌کنم و همدردی و تسلیت خودمان را به دلیل شهادت تعدادی از مردم ایران در کرمان ابراز می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس فلسطین گفت: برای چهارمین ماه متوالی مردم فلسطین با جنگی که اسرائیل فاشیست راه انداخته است، مواجه هستند و این رژیم بدترین جنایات و هولوکاست را مرتکب شده است.

وی ادامه داد: امروز تعداد شهدای جنایات رژیم صهیونسیتی از ۲۴ هزار نفر گذشته است که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان هستند. همچنین ۱۰ هزار نفر زیر آوار هستند. بیش از ۲ میلیون نفر در غزه آواره هستند و ۵ هزار نفر هم در بازداشت رژیم صهیونسیتی قرار دارند.

فیصل تاکید کرد: طوفان الاقصی مقاومت و بازدارندگی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد و سیلی محکمی به سلطه ایالات متحده آمریکا بود. غزه فراموش نخواهد شد بلکه تاریخ منطقه و جهان را رقم خواهد زد. غزه قلب زمین است و تمام جهان را در بر می‌گیرد.

نایب رئیس مجلس فلسطین بیان کرد: رژیم صهیونیستی از طریق این جنگ دیوانه وار خواستار از بین بردن تمام امکانات و کوچاندن ظالمانه مردم فلسطین از این سرزمین است، اما در دستیابی به اهداف خود ناکارآمد بوده است.

وی تاکید کرد: ملت فلسطین بر موضع ثابت خود مبنی بر پایان دادن به جنگ و برقراری آتش بس و آزادی همه زندانیان تاکید دارد. به نتانیاهو و بایدن اجازه نخواهیم داد که از خون مردم فلسطین برای صندوق‌های آرا جهت استمرار حضور خود استفاده کنند.

فیصل تاکید کرد: در یادبود ۷۵ سالگی روز نکبت، اجازه وقوع نکبتی دیگر برای فلسطین را نمی‌دهیم. ما صاحبان حقیقی این سرزمین هستیم و به صاحبان روایات تقلبی اجازه حضور نمی‌دهیم.

نایب رئیس مجلس فلسطین گفت: ما به صهیونیست و هم‌پیمانان آن‌ها اجازه نمی‌دهیم که شروط خود را در قبال ما اعمال و پروژه‌های نابودگرانه خود را پیگیری کنند. تعیین سرنوشت فلسطین یک مسأله کاملاً فلسطینی است.

وی بیان کرد: غزه و فلسطین آزاد است و غزه جزئی از فلسطین است و هیچ گاه قدس شهری یهودی نخواهد بود. خواست ما پایان دادن به تجاوز رژیم صهیونسیتی و محاصره غزه به صورت فوری و کمک‌رسانی به مردم غزه و خروج اشغالگران از غزه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها