رییس بازرسی فنی گفت: ۱۰ هزار و ۲۴۰ کیلومتر از شبکه توزیع و خط تغذیه گاز استان تا پایان آذر ماه نشت یابی شده است.
رییس بازرسی فنی گفت: ۱۰ هزار و ۲۴۰ کیلومتر از شبکه توزیع و خط تغذیه گاز استان تا پایان آذر ماه نشت یابی شده است.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۸۹

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:رضا طاهرزادگان، رییس بازرسی فنی از نشت‌یابی ۱۰ هزار و ۲۴۰ کیلومتر از شبکه توزیع و خط تغذیه گاز استان تا پایان آذر ماه خبر داد و گفت: نشت‌یابی صورت گرفته در ۵ شهرستان و ۲۳ شهر استان صورت گرفته و ۷۵ درصد از مجموع خطوط گاز در سراسر استان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نشت‌یابی این شرکت بر اساس برنامه‌ای مدون و تعیین شده صورت پذیرفته و به‌صورت برخط پایش می‌شود، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه علاوه بر نشت‌یابی گسترده از شبکه‌های گاز، با استفاده از فناوری و سیستم‌های جدید بیش از ۲۲۰ هزار انشعاب و هزار و ۲۰۰ ایستگاه گاز نیز در سراسر استان استان نشت‌یابی شده است.

طاهرزادگان با بیان اینکه این اقدام به‌منظور بازرسی و نگهداری خطوط گاز در راستای حفظ پایداری جریان گاز و صیانت از دارایی ملی صورت گرفته، تاکید کرد: هدف از اجرای نشت‌یابی پیشگیری از حوادث و اتفاقات غیرمترقبه و افزایش ضریب ایمنی تأسیسات است.

رییس بازرسی فنی پایداری، نگهداشت و حفظ ایمنی تأسیسات و شبکه گازرسانی را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت دانست و گفت: شرکت گاز استان قزوین برنامه‌های مدونی برای شناسایی و رفع نشتی‌ها تدوین کرده که تحقق این اهداف زمینه‌ساز ارائه خدمات بدون حادثه و جلوگیری از هدررفت منابع انرژی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها