مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه طی ساعات عصر و شب روزهای چهارشنبه ۲۰ تا جمعه ۲۲ دی ماه شاهد بارش متناوب برف و باران هستیم، گفت: ریزش سنگ، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است‌.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سیدمحمدرضا رضوی، مدیرکل هواشناسی مازندران ، اظهار کرد: باتوجه به صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران باعبور سامانه بارشی شاهد بارش متناوب باران و برف، وزش باد و مه در آسمان مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی به‌ویژه ارتفاعات و محورهای کوهستانی نیمه غربی استان مازندران را فرامی‌گیرد، افزود: طی ساعات عصر و شب روزهای چهارشنبه ۲۰ تا جمعه ۲۲ دی ماه فعالیت این سامانه تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار ریزش سنگ، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: احتیاط در تردد جاده‌ای، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و پرهیز از صعود به ارتفاعات ضرورت دارد.

رضوی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روزهای شنبه و یک‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان مازندران، ادامه داد:  یک‌شنبه شب و روز دوشنبه سامانه بارشی استان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شاهد بارش در استان مازندران خواهیم بود.وی گفت: دریای مازندران به‌صورت مواج بوده و برای فعالیت‌های دریایی توصیه نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها