مراجعه بیش از ۸۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۹ ماهه امسال ۸۶ هزار و ۵۳۶ نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۰۹
به گزارش جام جم آنلاین،یونس محمودیان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار و ۴۴۷ نفر از خدمات حفاظت مالی سازمان تامین اجتماعی استفاده کرده اند.
وی اظهارکرد: در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران که سازمان در آن‌ها فاقد مرکز بستری ملکی است، هزینه‌ی کلیه بیماران بستری در مراکز دانشگاهی به صورت صد درصد از طرف سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد و در مرکز استان با توجه به وجود مراکز ملکی بستری، هزینه بیماران بالای ۶۵ سال در صورت بستری در مراکز دانشگاهی کامل پرداخت می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی ۹ ماه امسال در بخش‌های بستری بیمارستان پنج هزار و ۶۷۶ نفر، در بخش‌های اورژانس دو هزار و ۶۷۰ نفر، در بخش درمانگاه‌ها سرپایی ۷۳ هزار و ۹۰۵ ویزیت پزشک عمومی و در بخش زایشگاه چهار هزار و ۲۸۵ نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کردند.
محمودیان تصریح کرد: در شهر‌هایی که مرکز ملکی نداریم، طبق قرارداد سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی، هزینه بیماران بستری به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و در بخش سرپایی از طریق درمان غیرمستقیم و خرید خدمت از مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان خدمت ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: طرح توسعه‌ی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج و همین طور شبانه روزی شدن پلی کلینیک تخصصی گچساران را از مهم‌ترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها