مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی در تهران همراه با ضمانت نامه ۱۸۰ روزه در منزل

چکیده : تعمیرات لوازم خانگی یکی از مشاغل تخصصی است که نیاز به تکنسین مجرب خود را دارد.تعمیرات آنلاین با کادری مجرب و آموزش دیده در این زمینه و بیش از ده سال سابقه در تهران آماده ارائه خدمات پس از فروش در تمامی برندهای لوازم خانگی هستیم.
کد خبر: ۱۴۳۹۷۹۱

تعمیرات لوازم خانگی یکی از مشاغل تخصصی است که نیاز به تکنسین مجرب خود را دارد.تعمیرات آنلاین با کادری مجرب و آموزش دیده در این زمینه و بیش از ده سال سابقه در تهران آماده ارائه خدمات پس از فروش در تمامی برندهای لوازم خانگی هستیم.

تکنسین های تعمیرات آنلاین به طور میانگین 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته و هر ساله با گذراندن دوره های آموزشی با جدید ترین متدد های تعمیر آشنا هستند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی ما شامل:ظرفشویی, لباسشویی, ساید بای ساید و یخچال فیریزر, تلوزیون(LCD-LED),ماکروویو, جارو برقی و شارژی, قهوه ساز, چایی ساز و غیره می باشد.

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی بوش

ما بیش از 14 سال پیش کار خودمان را در برند بوش شروع کردیم و متخصص تعمیرات لوازم خانگی برند بوش شدیم و بعد از 3 سال کارمان را در تمامی برند های لوازم خانگی گسترش دادیم .

 

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی در تهران همراه با ضمانت نامه ۱۸۰ روزه در منزل

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش به فناوری پیشرفته و دوام بالا مهشور هست اما قویترین و با دوام ترین ماشین ظرفشویی در طول زمان با مشکلاتی روبه رو می شود که نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش پیدا می کنید. خدمات ما عبارت اند:

  • تعمیر برد 
  •  موتور (هیت پمپ)
  • حوضچه یا هوزینگ
  • پمپ تخلیه
  • و...

ارور های ظرفشویی بوش نشان می دهد قطعه ای دچار نقص فنی شده است و به شما هشدار می دهد سریعا اقدام به حل مشکل پیش آمده کنید.

ارور های ظرفشویی بوش از دو بخش تشکیل شده اند اعداد و حروف لاتین (E09) که اکثرا حرف E مشاهده میکنید.

بعضی از ارور ها با دانستن معنی آن میتوانید به راحتی مشکل آن را حل کنید و بعضی از ارور ها مشکل فنی هستند و تنها یک تکنسین می تواند ایراد برطرف کند.

ارور ها می توانید در صفحه ما مشاهده کنید.

 مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی در تهران همراه با ضمانت نامه ۱۸۰ روزه در منزل

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش به دلیل دوام بالا و امکانات پیشرفته این دستگاه جز بهترین ها در ایران است ولی با دورام ترین لباسشویی ها هم با مرور زمان با مشکلاتی روبه رو می شود که نیاز به تعمیر لباسشویی بوش پیدا می کنید.

در این راستا تعمیرات آنلاین با بیش از 12 سال سابقه در زمینه نصب,سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در شهر تهران همراه با ضمانت نامه 180 روزه در منزل و تضمین اصالت قطعات آماده ارائه خدمات با کیفیت است.

ارور های لباسشویی بوش از دو بخش اعداد و حروف لاتین E و F تشکیل شده است. ارور لباسشویی بوش نشانگر نقص فنی در دستگاه است که شما هشدار میدهد سریعا برای تعمیر لباسشویی بوش اقدام کنید.

رفع بعضی از ارور های بسیار راحت است البته نه برای کسانی که هیچ اطلاعاتی راجت ارورها ندارند. ما تمامی اطلاعاتی که باید درباره ارور ها بدونید را در صفحه ما می توانید مشاهده کنید.

در صورتی که تخصص کافی در این زمینه ندارید، توصیه می شود حتما از تکنسین های ما کمک گیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها