افتتاح ۵۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در قزوین
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین

افتتاح ۵۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در قزوین

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از تخصیص ۱۸۱ قطعه زمین به ۲۴۵ خانواده در طرح جوانی جمعیت خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از تخصیص ۱۸۱ قطعه زمین به ۲۴۵ خانواده در طرح جوانی جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۰۷۸

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:سید علی هاشمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون ۱۸۱ قطعه زمین با ظرفیت ۲۴۵ خانواده تخصیص داده شده که به تعداد ۱۴۸ خانواده واگذار قطعی و الباقی در حال اقدام است.

وی با اشاره به تعهدات دولت در خصوص اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان قزوین، افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین زمین‌های با مالکیت دولتی در شهر جدید مهرگان را جهت کاربری مسکونی در نظر گرفته است.

هاشمی گفت: مراحل تهیه طرح و اقدام جهت تغییر کاربری اراضی در دست اقدام و نیز جهت قیمت گذاری به کارشناسان قوه قضائیه ارجاع شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبات شورایعالی مسکن و ضرورت استفاده از ظرفیت روستا‌های همجوار و جاذب، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن استان در دو روستای رشتقون و نجم آباد که در حد فاصل کمتر از ۱۵ کیلومتری قزوین می‌باشد پهنه‌های قابل توجهی در نظر گرفته و سیر الحاق بافت نیز در حال طی شدن می‌باشد که این مناطق با موقعیت مناسب و دارای امکانات کامل خدماتی هستند.

هاشمی گفت: همچنین از ظرفیت شهر شریفیه برای استفاده از طرح جوانی جمعیت استفاده خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در مورد قطعات زمینی که تاکنون واگذار شده اند افزود: تاکنون ۱۸۱ قطعه زمین با ظرفیت ۲۴۵ خانواده تخصیص داده شده که به تعداد ۱۴۸ خانواده واگذار قطعی و الباقی در حال اقدام است.

هاشمی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی همواره جهت پاسخگویی به مردم شریف استان آمادگی دارد، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تمام تلاش خود را جهت تامین زمین و واگذاری زمین به خانوار‌های محترم سه فرزندی و بیشتر و همچنین کلیه خانوار‌های مشمول طرح جوانی جمعیت انجام می دهد تا این امر به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها